28 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Mama.saspro

Onze beide kindjes vinden het ook echt niet leuk. Moet eerlijk zeggen dat i ...
Hahah dat is ook wel waar😅

3 maanden geleden

Reactie op jk1995

Ik heb deze besteld, benieuwd of t echt de magische truc gaat zijn haha 😁
Ben heel erg benieuwd of het bij jou ook werkt! 😄

3 maanden geleden

Bij mijn 1e zoontje was ik er best veel mee bezig. Die vond t echt verschrikkelijk waardoor t langer duurde. Nu motorisch echt niet te houden dus niks van te merken meer. 2e zoontje vindt t allemaal prima maar nu ben ik er helemaal niet zo mee bezig😅. Hij kan t dus goed en rolt ook nu (bij 12 weken). Ik zou zeggen lekker loslaten het komt echt wel!

3 maanden geleden

Hier was tummy time ook drama, zowel op de grond als op mijzelf. We kregen van de kinderfysio de tip het "makkelijker" te oefenen met bovengenoemde tips maar ook op je benen met ene been hoger dan andere of op je arm voor een spiegel. Dat het meer tussen horizontaal en verticaal in zit, en dan steeds meer naar helemaal horizontaal toewerken. Na 2 weken oefenen had ze het ineens te pakken en vindt ze het nu zelfs leuker dan op haar rug.

3 maanden geleden

Ik zou eens een babyfysio mee laten kijken :) die komen over het algemeen bij je aan huis, dus lekker makkelijk. Wordt ook vergoed door de zorgverzekering. Mijn dochter had een voorkeurshouding en zijn fijn geholpen. Natuurlijk niet hetzelfde probleem, maar het proberen waard misschien? Ze heeft ook het hele lijfje gecheckt inclusief nek etc vanwege die voorkeur.

3 maanden geleden

Joh dat komt vanzelf! Wel blijven aanbieden maar zodra ze overstuur raakt gewoon terugdraaien. Hier vond onze dochter het 2jr geleden ook een drama maar na 4 mnd was het ineens interessant. Je kan ook proberen om dan vaker de zijligging nog aan te bieden zodat ze wel leert verschillende houdingen aan kan nemen ipv alleen op rug

3 maanden geleden

Reactie op jk1995

Ohh dit is precies mijn dochtertje! Ik wilde een topic gaan openen hierove ...
Sommige kinderen zijn gewoon iets minder snel met sommige dingen. Het komt vast goed, maak je niet te veel zorgen, jij bent mama, volg je gevoel. Pas als babies echt uit de pas gaan lopen zorgen maken, zeker omdat je al zoveel doet om je kindje te stimuleren

3 maanden geleden

Reactie op Slineena89

Sommige kinderen zijn gewoon iets minder snel met sommige dingen. Het komt ...
Lief dank je wel! Ik heb voor de zekerheid een afspraak bij de fysio gemaakt om wat tips en trucs te krijgen! Hopelijk neemt dat mn zorgen ook wat weg! Dan kan ik zeggen dat ik er wel van alles aan heb gedaan en ze wellicht indd wat later is met dr hoofdje!