12 Reacties
3 maanden geleden
Wat zou er gebeuren als je hem om 23 niet wakker maakt voor een fles? Ik heb ergens gelezen dat je hem dan uit zijn diepe slaapt haalt.
Wij hebben ervoor gekozen om hem niet wakker te maken. Hij slaapt nu van 21 tot 5/6 en na een fles rond die tijd slaapt hij nog weer even door.
Geen idee of dit werkt, maar misschien het proberen waard?
Onze kleine is nu 18 weken, maar dit doen we al enkele maanden zo
3 maanden geleden
Reactie op Rjt2022
Wellicht is het idd schuld van die sprong die killing is haha. Lees te veel ...
Hier op t forum denk je dat veel baby's al van 19 tot 07 slapen maar een gemiddelde baby doet dat echt niet. M'n dochter pas met tien maanden, daarvoor elke nacht voeding. Dus ik reken nergens op, dan valt t altijd mee.
3 maanden geleden
Reactie op Boy24
Probeer eens te laten slapen. Wij geven 19:00 laatste fles, en onze zoon sl ...
Een week geleden geprobeerd, zonder succes. Komt hij ook in 1 en 5 uur. Misschien moet ik dan doorzetten en dat het vanzelf beter gaat ?. Hij drinkt nu best veel tussen 19 tm 7 eigenlijk.
3 maanden geleden
Hier ook! Ik geef dan wel borstvoeding maar m’n zoontje sliep wekenlang van 21 tot 4/5 uur en nu opeens rond 2 uur wakker en dan om 4 a 5 uur weer en dan om 7/8 opnieuw 🥲🥲
3 maanden geleden
Reactie op Zonnebloempje123
Hier ook! Ik geef dan wel borstvoeding maar m’n zoontje sliep wekenlang van ...
Hier ook het geval met bv.. hopelijk een fase 🙈 overdag een heerlijk ritme. Maar na de voeding van 1800/1830 is het altijd maar afwachten hoe het verloopt.
Komt soms om 2000 of om 2200/2300 en dan in de nacht of om 0200 of 0400 en de laatste ochtenden dan ook nog weer om 0600 of 0700… terwijl hij zelfs een aantal keer al heeft geslapen van 2100-0700..