9 Reacties

茅茅n maand geleden

Herkenbaar!! Onze zoon kan ook spartelen alsof ie in het zwembad ligt en je kan niks! Hier helpt praten/liedjes zingen/rare geluiden maken. Dan wil hij toch wel graag zien wat je doet馃ぃ

茅茅n maand geleden

Wij hebben zelf een muziekmobiel vastgemaakt aan de commode, helpt goed 馃槅

茅茅n maand geleden

Ik heb wel eens gezien dat ze de armpjes in de romper deden en de romper boven de schouders dicht, misschien voorkomt dat het rollen. Ik leg mijn beide dochters (2jr en 5mnd) wel eens voor me op de grond met mijn voeten op hun armpjes. Dan zijn ze even 'gevangen' voor het luiermoment馃槀. Misschien niet 100% gentle parenting enzo, maar het werkt wanneer ze echt tegenwerken

茅茅n maand geleden

Reactie op Annick33

Ik heb wel eens gezien dat ze de armpjes in de romper deden en de romper bo ...
Oohh volgens mij heb ik dat wel eens gezien! Ga eens kijken ja. En sorry maar ik ga stuk om dat laatste, heb er ook echt beeld bij 馃ぃ馃ぃ Het ouderschap blijft mij ook verbazen hoe vindingrijk en flexibel je kan zijn 馃槅

茅茅n maand geleden

Bij mijn oudste was het de reden waarom ik overstapte naar luierbroekjes. Dat maakte alles een stuk makkelijker.

茅茅n maand geleden

馃き En afleiden met iets wat ze nog niet kent? Zoas een pollepel, of een ander veilig gebruiksvoorwerp? Bij nze oudste gaven we op een gegeven ogenblik onze telefoon met filmpje. Dat was het uiteindelijk het enige dat hielp 馃槄

茅茅n maand geleden

Haha hier is het verschonen alleen maar lastiger geworden bij de oudste. Maar de jongste rolt er ook flink op los. Hier friemelt ze graag aan haar knuffeltje of een doekje of een shirtje. Dus dat geef ik als ik har verschoon zodat ze afgeleid is. En het muziekdoosje maakt har ook rustig 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Reactie op FSL

Wij hebben zelf een muziekmobiel vastgemaakt aan de commode, helpt goed 馃槅
Ja hebben wij ook! De reisversie van de tiny love vastgemaakt aan het plankje boven de commode. Hij kan daar heerlijk rustig naar kijken 馃槏

茅茅n maand geleden

Ik geef vaak de schone luier of haar broek in haar handjes; dat wil nog weleens helpen 馃槄