7 Reacties

3 maanden geleden

Wij zijn anderhalve week geleden geweest. Toen was het ook warm, ik gok 28 graden. Het park is flink bebost en wij vonden het in de schaduw daarom goed te doen. Denk voor jezelf even goed afwegen of je dat ziet zitten. En misschien een voeding extra meenemen.

3 maanden geleden

Ja hoor, de Apenheul is goed te doen met warme temperaturen. Er is heel veel schaduw, dus dat is erg fijn. Ook genoeg plekjes waar je wat eten/drinken kunt halen en in de schaduw kunt zitten. Daarnaast, mocht je de mogelijkheid hebben om in de ochtend te gaan dan zal de temperatuur nog wel meevallen

3 maanden geleden

Zo vroeg mogelijk gaan? Maar vooral ff bedenken hoe de auto rit zou zijn op de terugweg?

3 maanden geleden

Reactie op Simone2205

Wij zijn anderhalve week geleden geweest. Toen was het ook warm, ik gok 28 ...
Dankje wel voor je reactie.

3 maanden geleden

Reactie op JN2022

Zo vroeg mogelijk gaan? Maar vooral ff bedenken hoe de auto rit zou zijn op ...
Gelukkig hebben we airco dus dat scheelt al iets. En Gelukkig slaapt hij altijd vrij snel zodra we in de auto zitten. Des ondanks kan het natuurlijk nog steeds warm zijn.

3 maanden geleden

Ik zou zeker gaan, Apenheul is inderdaad goed te doen, veel schaduw / rustige plekjes. En gewoon lekker luchtig aankleden in de wagenbak , lekker in de schaduw houden, en genoeg laten drinken. Veel plezier morgen 😄

3 maanden geleden

Reactie op misch88

Ik zou zeker gaan, Apenheul is inderdaad goed te doen, veel schaduw / rusti ...
Super dankje wel! We hebben inderdaad net besloten om te gaan. En dan zien we wel hoe het gaat.