8 Reacties

3 maanden geleden

Hey, Ons zoontje had ze ook. Maar dit was na de vaccinatie 3 maanden. Deze waren vorige week donderdag. Ik moet zeggen dat ze nu weg trekken. Ik dacht dus dat ze daar vandaan kwamen. Maar ik volg even 😁

3 maanden geleden

Onze dochter had ook een paar plekjes op haar hoofd. Wij dachten aan een mug.... inmiddels zijn de bultjes bijna weg.

3 maanden geleden

Lijkt op de muggenbeten bij onze baby.

3 maanden geleden

Mijn dochter had dit ook na een nacht met een mug in de slaapkamer.. ligt in een inbakerslaapzak met alleen dr hoofdje bloot en daar was ze meerdere keren op geprikt. Werden ook knalrode bultjes en een paar dagen later vlekjes. Nu na een week zijn ze weg.

3 maanden geleden

Vind het ook eerder op muggenbeetjes lijken, zo zagen ze er in ieder geval bij mijn dochter ook uit.

3 maanden geleden

Reactie op Emily210995

Hey, Ons zoontje had ze ook. Maar dit was na de vaccinatie 3 maanden. Deze ...
Mijn zoontje heeft er nu ook een paar en heeft woensdag de vaccinatie gehad van 3mnd. Misschien dat ze toch daar van komen

3 maanden geleden

Reactie op XxNon

Mijn zoontje heeft er nu ook een paar en heeft woensdag de vaccinatie gehad ...
Ja het zou kunnen. Ik dacht ook dat het daar vandaan kwam. Maar het zouden ook muggenbultjes kunnen zijn hoor! Bij mijn zoontje zijn ze nu helemaal weg 😇

3 maanden geleden

Mijn dochter had dit ook paar dagen na de vaccinatie, maar ik dacht muggenbultjes..