4 Reacties
6 maanden geleden
Wij hebben op aanraden van een goede vriendin de buggaboo butterfly gekocht. Mijn vriend is lang en kan hem prima duwen en hij klapt supermakkelijk en klein in. Onze kleine zit er ook heerlijk in. Deze buggy is vooral fijn als je denkt dat je kindje wellicht lang gaat worden, want de buggaboo butterfly is zeer geschikt voor lange kindjes (al kunnen kortere ook prima erin zitten).
Toen we in de dierentuin ermee waren, vond ik het jammer dat onze dreumes een beetje laag zat in vergelijking met andere buggy's. Wij hebben hem er gewoon wat vaker uitgetild, maar wellicht iets om mee te nemen :)
Ik zou ze beide eens proberen in de winkel, want dit blijft een persoonlijke keuze.
6 maanden geleden
Wij hebben de bugaboo en zijn er net mee op vakantie geweest. We zijn super tevreden! We gaan onze kinderwagen naar zolder doen en deze in de plaats gebruiken, zo fijn vinden we hem. Ons zoontje zit er goed in, hij heeft een fijne zitting (die ook wasbaar is) en de gespjes zijn ook heel handig. Hij loopt heerlijk soepel, maar toch stabiel. Wij zijn lang en ons zoontje ook, dus dat was inderdaad een reden voor de bugaboo. Verder is het zonnescherm dat heel laag kan handig en klapt het scherm niet op je handen bij de stang, sommige wagens hebben dat en dat voelt heel vervelend. Hij klapt heel eenvoudig en klein in en mag dan ook in de cabine van bet vliegtuig.
Ik zou vooral even langs een grote babywinkel en je kindje in een paar buggy's zetten om te testen.
6 maanden geleden
Reactie op MHK89
Wij hebben de Minu V3 nu een maandje, echt een topding! Hoge duwstang, makk ...
Wat ik vergeten ben te typen is dat wij deze ook vooral hebben gekocht omdat ie vrij klein kan opvouwen en dus mee kan voorin onze Lovens bakfiets.
Maar zoals hier al gezegd, vooral uitproberen in de winkel (met gewicht erin). Ik dacht eerst dat ik voor de Joolz zou gaan, vond ik echt bagger rijden. De minu V2 vond ik ook niks. Uiteindelijk na uitproberen stond de dubatti smart bovenaan, maar heel blij dat we gewacht hebben op de minu V3. Wij hebben deze gezien op de 9 maanden beurs, geleverd gekregen op 12 mei. Weet niet of ie inmiddels al ergens in de winkel te bewonderen?
Kan me niet meer herinneren waarom we niet voor de bugaboo butterfly zijn gegaan, maar zie dat die ook net vernieuwd is.