30 Reacties

vor 12 Tagen

van ons slaapt van in de ochtend 45 min, middah ook en in de avond vaak ook nog een 45 min.

vor 12 Tagen

Reactie op SietskeJulia

van ons slaapt van in de ochtend 45 min, middah ook en in de avond vaak ook ...
Hier ook! Het komt echt heel weinig voor dat hij langer slaapt. En aan het einde van de dag is die echt heel moe en is niks goed. Soms wel lastig.

vor 12 Tagen

Mijn dochter slaapt soms 3uur per dag, soms amper 2u vanwege hazenslaapjes en de andere dag ineens 4,5u😅 ik wacht nog op wat regelmaat haha. Is snachts nog wel vaak 1-2x wakker.

vor 12 Tagen

Ook wij komen maar aan drie slaapjes van 45 min, soms vier. Laatste dagen is het zelfs maar 30 min. Ze lijkt wel meer nodig te hebben, want ze zit veel in haar ogen te wrijven en oogt moe. Maar het lukt haar nog niet de slaapjes te verlengen. De nachten gaan wel goed, soms een keer wakker maar vaak ook niet. Ze slaapt zo 8-9 uur aan één stuk. Voorlopig klaag ik dus niet, maar het zou vooral voor haarzelf fijn zijn als een verbetering komt in de slaapjes overdag en ze zich minder moe voelt.
Onze zoon van 6.5 maand slaapt in de ochtend vaak 45 min tot 1.5 uur en in de middag 2 tot 3 uur. Sinds vorige week doet hij het laatste dutje bijna nooit meer omdat zijn middagslaapje tot ong 1600 uur is. Waar hij eerst bijna altijd doorsliep vanaf 1900/1930 tot 0700/0730 wordt hij sinds 2 weken wel in de 2e helft vd nacht /vroege ochtend wakker voor een fles. Hij valt daarna weer direct zelf in slaap en dan moeten we hem ‘s morgens wekken. Vinden dit heel irritant dat hij nu ineens niet meer doorslaapt maar als ik anderen lees dan mogen we eigenlijk niet klagen denk ik 😅

vor 12 Tagen

Dit is precies alsof ik het heb geschreven. Oftewel, ons meisje doet haar slaapjes hetzelfde!

vor 12 Tagen

2-3 uur lijkt mij toch vrij normaal.. maar goed mijn eerste sliep Max 20 min per slaapje tot 1 jaar dus ben snel tevreden. Hier slaapt ons dochtertje denk ik tussen de 2,5-3uur per dag en dat vind ik echt veel hoor.

vor 12 Tagen

Reactie op Emily210995

Hier ook! Het komt echt heel weinig voor dat hij langer slaapt. En aan het ...
Ja precies hetzelfde bij ons

vor 12 Tagen

Reactie op Emily210995

Hier ook! Het komt echt heel weinig voor dat hij langer slaapt. En aan het ...
Hier hetzelfde. Vaak nog korter dan 45. Meestal 30 minuutjes.

vor 12 Tagen

Ik ben al blij als ze een keer een dutje langer dan 30-40 min doet 🤣 vaak heeft ze overdag maar 1.5/2u slaap

vor 12 Tagen

Mijn zoontje doet al een maand maar 1 dutje van 2,5-3 uur😅

vor 12 Tagen

Smorgens een uur. Smiddag 3 uur. Evt einde van de middag nog een half uur en anders 18.30 er weer in tot 7 uur en alles weer opnieuw

vor 12 Tagen

Hier is hij redelijk snel weer wakker, soms slaapt hij maar één dutje, ik denk max 1-1,5u in totaal.

vor 11 Tagen

Soms alleen maar dutjes van 30-40min (en dan dus 4 dutjes) en soms volgt hij een perfect schema van 1,5-2-1 uur slaap 😅

vor 11 Tagen

Wij zitten nu op 2 dutjes, de eerste is ongeveer 30/45 minuten en de tweede 1,5u. We komen dus vaak op 2u uit en een enkele keer 2,5u. Hij doet het hier heel goed op en is na een slaapje goed uitgerust en vol energie. Wat maakt dat je denkt dat ze nog moe is?

vor 11 Tagen

Bedankt allemaal! Fijn om een beetje te weten hoe het bij anderen gaat :)

vor 11 Tagen

Reactie op Mendev

Wij zitten nu op 2 dutjes, de eerste is ongeveer 30/45 minuten en de tweede ...
Als ze wakker wordt is ze soms verdrietig of blijft ze in haar oogjes wrijven. Rode oogjes en wenkbrauwen.

vor 11 Tagen

Ik heb ondertussen wat gevonden wat bij mijn kleine man helpt! Ik leg hem in een nest. Beneden op de bank waar we bij zijn. Ik weet dat het niet perse goed is voor de kleine man maar het werkt! Hij slaapt nu al een uur 😱 en slaapt nogsteeds. Dat is echt voor het eerst sinds tijden. Ik denk dat hij geborgenheid nodig heeft of iets.

vor 11 Tagen

Hier het bewijs haha

vor 11 Tagen

Alleen maar dutjes van 30 minuten hier, meestal in totaal 4. Dus zo’n 2u per dag. ‘s Avonds gaat hij meestal tussen 18u en 19u naar bed.