30 Reacties

10 dagen geleden

Reactie op Anne19881988

Als ze wakker wordt is ze soms verdrietig of blijft ze in haar oogjes wrijv ...
Dat klinkt idd wel als vermoeidheid. Je gaf aan dat het niet lukt om haar slaapjes te verlengen, is in de draagzak nog even verder slapen misschien een optie?

10 dagen geleden

Hier juist het probleem dat onze kleine man echt maar max 1,5 uur wakker kan zijn en dan alweer moe is. De nachten zijn ook heel onrustig en ik denk dat het komt doordat hij overdag ook zoveel slaap nodig heeft. Ik weet gewoon niet hoe ik het anders moet doen want als hij moe is dan wordt hij hangerig en wil hij graag naar bed. Logisch dus dat doe ik dan ook. Maar een wakkertijd van 2 uur dat ken ik gewoon nog helemaal niet en hij is bijna 6 maanden. Voor andere herkenbaar? Tips?

10 dagen geleden

Wij zijn vast aan het verschuiven met de tijd ivm het verzetten van de klok. Ze slaapt nu snachts van 20:00/20:30 tot 7:30/8:00. In de ochtend een dutje van 10:00-11:00, middag 13:00-15:00, avond 17:15-18:00. Vanaf zondag is alles dus weer een uurtje vroeger!

2 dagen geleden

Reactie op Myroosz

Hier juist het probleem dat onze kleine man echt maar max 1,5 uur wakker ka ...
Hier precies het zelfde. Mijn zoon over een week 7 maanden. Nachten erg onrustig. En overdag kan hij max 1,5 uur wakker blijven. Hij moet dan ook echt slapen anders is het feest. Lastig inderdaad vooral door die onrustige nachten. Hij wordt makkelijk 4x wakker.. ik wacht nog op die gouden tip haha

2 dagen geleden

Reactie op bibihogenboom

Hier precies het zelfde. Mijn zoon over een week 7 maanden. Nachten erg onr ...
Hier de gouden tip niet gevonden. Moet zeggen dat het nu alweer helemaal anders is. Minimaal 2 uur wakkertijd, en weinig willen slapen overdag t.o.v. 2 weken geleden. Nachten gaan wel beter nu.

2 dagen geleden

Hier is 2 a 3 uur per dag standaard, we hebben hier nooit lange slaapjes overdag gehad

2 dagen geleden

Ochtendslaapje: 9.15-10 Middagslaapje: 12.30-15

19 uur geleden

Reactie op Laarrriiiissa

Ochtendslaapje: 9.15-10 Middagslaapje: 12.30-15
Dat zijn fijne slaapjes! En hoe laat is dan de avondbedtijd?

19 uur geleden

Ochtenddutje: 09.00-10.00 (soms wat langer) Middagdutje: 12.30-15.00 18.30 de nacht in☺️

13 uur geleden

Reactie op Anne19881988

Dat zijn fijne slaapjes! En hoe laat is dan de avondbedtijd?
Ze gaat dan vaak rond 18.30 uur de nacht in!