15 Reacties

10 dagen geleden

Vinted staat er vol mee 😊

10 dagen geleden

Misschien verschillende hema filialen afzoeken? In de winkel bij mij in het dorp hingen er nog veel, en ook nog eens flink afgeprijsd.

10 dagen geleden

Ik had hetzelde probleem, maar uiteindelijk op swimessentials.nl gevonden. Nog niet binnen, maar site/recensies zagen er goed uit!

10 dagen geleden

Ik koop altijd via Vinted. Super veel keus voor een fractie van de prijs!

10 dagen geleden

Een ruimer maatje is ook prettig! Het zit erg strak en ze groeien er zo uit! Mijn dochter vond het vreselijk met omkleden, toen dacht ik had ik maar 1 maatje ruimer

10 dagen geleden

Reactie op Jen1711

Een ruimer maatje is ook prettig! Het zit erg strak en ze groeien er zo uit ...
Goede tip!

9 dagen geleden

Niet de goedkoopste optie en een ander soort stofje, maar Cloby zou je kunnen overwegen: https://mycloby.com/nl/uv-kleding-upf-50/

9 dagen geleden

Mijn dochter had maat 62/68 van h&m en.dat waa echt nog ruim. Denk dat ze inmiddels 64 cm is ofzo. Via Vinted zou ik voorzichtig mee zijn of op nieuw met prijskaartje zoeken ivm.de wasvoorschriften. Heeft Zalando ook niks meer?

7 dagen geleden

Reactie op Clair1988

Mijn dochter had maat 62/68 van h&m en.dat waa echt nog ruim. Denk dat ...
Ja ik vind h&m over het algemeen wat groter vallen inderdaad! Zalando had helaas ook niks meer in maatje 62. Inmiddels heb ik er 1 gescoord via vinted!!😁

7 dagen geleden

Reactie op Mendev

Ik koop altijd via Vinted. Super veel keus voor een fractie van de prijs!
Inmiddels heb ik er 1 gescoord via vinted!!😁

7 dagen geleden

Reactie op CV1991

Ik had hetzelde probleem, maar uiteindelijk op swimessentials.nl gevonden. ...
Die kwam ik ook tegen! Benieuwd of je hem al hebt en hoe die bevalt? Het stofje leek me misschien wat anders

7 dagen geleden

Reactie op SuuzAnn

Vinted staat er vol mee 😊
Inmiddels heb ik er 1 gescoord via vinted!!😁

7 dagen geleden

Reactie op YE93

Die kwam ik ook tegen! Benieuwd of je hem al hebt en hoe die bevalt? Het st ...
Was snel binnen en voelt fijn aan! Echt als een badpakje. Ik heb verder nooit een uv pakje gehad dus weet niet hoe ze normaal aanvoelen. Maar lijkt prima!

6 dagen geleden

Website van little Dutch