12 Reacties

3 maanden geleden

Iets te groot is zeker niet erg. Ik had een zwempakje in maat 56/62 gekocht voor mijn zoontje (de maat die hij ook qua kleding heeft). Deze zat uiteindelijk best krap, omdat de zwemluier ook nog wel aardig wat ruimte inneemt. Dus iets groter is zeker niet heel erg :)

3 maanden geleden

Ik zou voor een lange mouwen shirt gaan en een (wasbare) zwemluier. Die pakjes krijg je moeilijk weer aan als ze nat zijn. Voor vakantie zou ik zeggen dat 2 daarom makkelijker is om af te wisselen.

3 maanden geleden

Ik heb deze, van de H&M , is echt heel fijn. Ik wilde eerst er niet aan beginnen maar ben met deze wel blij. Ik zou als ik jou was voor een tweedelig pakje gaan, het aan en uit doen is dan geen gepriegel.

3 maanden geleden

Reactie op misch88

Ik heb deze, van de H&M , is echt heel fijn. Ik wilde eerst er niet aan ...
Oh om je andere vragen te beantwoorden: Heb maat 62/68 maar hm valt natuurlijk ruim. Hij heeft ook maatje 68 nu. 1 is genoeg, het droogt supersnel en zo’n kleintje zwemt ook niet de hele dag. 40 min is bij onze kleine wel de max.

3 maanden geleden

Reactie op Hellobaby2024

Iets te groot is zeker niet erg. Ik had een zwempakje in maat 56/62 gekocht ...
Ons kindje zit nu in 56 en met sommige dingen in 62. We gaan over 30 dagen op vakantie dus twijfel maat 62 of maat 68 te halen 🤔 Is het niet heel strak om aan en uit te doen?

3 maanden geleden

Reactie op Mamaof1

Ik zou voor een lange mouwen shirt gaan en een (wasbare) zwemluier. Die pak ...
Maar dan heb je de beentjes dus wel bloot , dat vind ik dan zo spannend of is dat dan een kwestie van goed smeren en een hydrofiele doek erover houden als ze liggen

3 maanden geleden

Reactie op misch88

Oh om je andere vragen te beantwoorden: Heb maat 62/68 maar hm valt natuur ...
Aa top! Kun je zoiets niet aan houden na het zwemmen, dat het dan zelf droogt? Ik heb geen idee namelijk #firsttimemom. En wat doe je je kindje dan aan als deze uit gaat? Want we zullen denk ik wel een poosje bij het zwembad of aan zee zijn.

3 maanden geleden

Reactie op Welx

Aa top! Kun je zoiets niet aan houden na het zwemmen, dat het dan zelf droo ...
Nou, ik merk aan mijn kleine dat ie na het zwemmen moe is en hongerig. En grumpy haha En dan is dat pakje nat en koud. Dus dan wikkel ik em in een lekkere grote doek en doe ik schone luier en rompertje aan. Hij moet dan echt even bijkomen 😁 als ik je nog een tip mag geven qua float, wij hebben deze: echt een relaxt ding! LAYCOL Zwemband met zonnescherm,... https://www.amazon.nl/dp/B09NN1BD69?ref=ppx_pop_mob_ap_share

3 maanden geleden

Reactie op Welx

Maar dan heb je de beentjes dus wel bloot , dat vind ik dan zo spannend of ...
In het water maakt het denk ik niet uit en zodra ze er uit komen doe ik ze direct in de schaduw, nooit in de zon. Dan gaat het pakje ook uit, luier aan en lekker chillen in de schaduw.. (wel ingesmeerd)

3 maanden geleden

Ik heb een pakje van Beach en Bandits, kan van boven en van onder open met een rits, makkelijk aan en uit te doen! https://wijswest.nl/product/beach-bandits-basil-ribbed-baby-basil/?gad_source=1&gbraid=0AAAAADSDjA4U2GhjBbVE-AtfD_DI7Pt_E&gclid=EAIaIQobChMInZ-qpvTdhwMVW5iDBx0MKClPEAQYBiABEgLG2_D_BwE

3 maanden geleden

Reactie op misch88

Nou, ik merk aan mijn kleine dat ie na het zwemmen moe is en hongerig. En g ...
Oh zoiets wou ik ook hebben maar ik vind het meestal zo duur. Hoe oud was je zoontje daar?

3 maanden geleden

Reactie op misch88

Nou, ik merk aan mijn kleine dat ie na het zwemmen moe is en hongerig. En g ...
Oh deze valt wel mee van prijs. Jij hebt wss ‘S’