6 Reacties
3 maanden geleden
wij zijn toevallig gisteren vertrokken naar spanje (wel auto)
Ik heb 3 pakken voeding mee voor 2 weken (hangt denk ik wel af hoeveel je kindje drinkt)
Ik heb zetpillen mee en voor haar darmpjes van die druppels.
Natuurlijk genoeg luiers ( ik heb ruim gerekend) maar je kan ook altijd in dat land luiers halen, scheelt weer baggage.
Kleding heb ik berekend elke dag een romper en 4 extra.
Weet niet waar je heen gaat maar met warmte zou ik niet al te veel meenemen, romper is vaak dan al genoeg of kleding en dan geen romper😊
Scheelt echt weer baggage.
Ik heb ook poedertorentje en heet water kan en flesjes water. ( ik weet niet of die van jou bv of kv krijgt)😊
3 maanden geleden
Wij gaan naar Maleisië en bali en nemen het volgende mee. We reizen natuurlijk met het vliegtuig en nemen weinig bagage mee:
- paracetamol (zetpil)
- neusspray
- ORS
- anti insectspray met citriodol (mag vanaf 3 maanden)
- zonnebrand
- deryan babytentje
- draagzak
- grote hydrofiele doek om op te spelen
- vooral een paar leuke rompertjes als kleding. In die hitte dragen onze kids vaak alleen een romper. En 2 setjes warmere kleding voor in het vliegtuig. We zullen daar onze kleding meerdere keren kunnen wassen.
- uv werende zwemkleding
- 2 wasbare zwemluiers
- zonnebril en zonnehoedje
- wat rammelaartjes, speeltjes en een boekje van baby ziet
We nemen voeding en luiers mee voor de eerste dagen, maar gaan daarna over op luiers en voeding die we daar kopen. Ons kindje drinkt de fles met koud water, dus die maken we daar gemakkelijk klaar met een flesje bronwater.
Mijn motto is altijd: zolang we de paspoorten en kids bij ons hebben zitten we goed! Mis je iets dan is het zo gekocht (zelfs aan de andere kant van de wereld)
3 maanden geleden
Wij hebben zo’n miniventilator gekocht. Ideaal zo’n ding als het heel warm is voor de kleine.
En een speelkleed was bij ons ook een uitkomst, om hem af te toe daar even op te leggen.
Fijne vakantie alvast!!
3 maanden geleden
Wasmiddel om tussendoor een keer te wassen. Hoef je maar paar setjes kleding, hydrofieldoeken enz mee.
Thermometer en paracetamol zetpillen voor haar gewicht.
3 maanden geleden
Hangt er vanaf waar je heen gaat😉 Ik ben pas twee weken weggeweest met dochter van 9 weken. Alleen kleding, hydrofiele luiers, handdoek, toiletspullen en luiers voor 2 dagen mee. Was in Nederland. Luiers daar gekocht en geef borstvoeding.