27 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op NomiK

Ah fijn dat de reis goed is gegaan! Ja het is echt ontzettend warm hè. In d ...
Ja wij hebben vanmiddag ook lekker in de schaduw gezeten bij ons huisje en toen vond ze het ook prima! We willen nu eerst even zo wennen aan de warmte voordat we weer naar het strand gaan🤭 Zo fijn dat dat gewoon lekker kan! Dan heb je ook even momentjes samen! Wij moesten Lieve vanmiddag ook echt wakker maken ja, normaal is ze zelf na 30/45 min wakker maar nu hebben we haar na een uur wakker gemaakt haha. Afgelopen nacht sliep ze goed tot een uur of 4/5 en heeft ze uiteindelijk naast mij nog verder geslapen. Ben benieuwd hoe de komende nacht gaat.. Pfoe ja dat is een pittige nacht! Overdag lekker chillen en relaxen als hij slaapt ;) en hopen dat het beter wordt!

3 maanden geleden

Hoihoi, wij gaan over twee weekjes ook! Hoe doen jullie dat met de muggen? Gebruiken jullie daar iets voor?

3 maanden geleden

Reactie op Cynthiarig

Hoihoi, wij gaan over twee weekjes ook! Hoe doen jullie dat met de muggen? ...
Ik heb muggenspray gekocht zonder deet (vanaf 3 maanden mag dat) maar tot op heden nog niet gebruikt. Ze adviseerde me id winkel om dat Op een slaapzakje te spuiten of het dekentje ipv de huid. Verder doe ik elke avond een muggennet over de kinderwagen. Kost echt een paar euro op Temu ideaal

3 maanden geleden

Reactie op Cynthiarig

Wij spuiten hem met citronella spray in.

3 maanden geleden

Reactie op Cynthiarig

Ik heb van die stickers meegenomen die de muggen op afstand schijnen te houden en bij de Prénatal zo’n simpel muggennet gekocht. Maar moet zeggen dat ik het allebei nog niet heb gebruikt omdat ik nog geen mug heb gezien🤭

3 maanden geleden

Bedankt voor de tips! Ik ga alles even aanschaffen :)

3 maanden geleden

Reactie op Mimdg

Ik heb van die stickers meegenomen die de muggen op afstand schijnen te hou ...
Oh wat chill. Wij worden elke avond helemaal lek gestoken, maar de kleine wordt gelukkig nog ontzien 🤞🏼