15 Reacties

3 maanden geleden

Oh ja onze dochter is 5 maanden tegen die tijd!

3 maanden geleden

Ik lees mee, wij gaan naar turkije met onze 5,5 maand oude baby in sept!

3 maanden geleden

Ik lees mee, gaan woensdag naar Griekenland! Onze dochter is 4 maanden!

3 maanden geleden

Wij willen in september met onze dochter van 5 maanden naar Griekenland, maar twijfelen vanwege vaak ongelijke boulevard en heuvelachtige plekjes. Hoe kijken jullie daar tegenaan? En naar welke plekken in Griekenland gaan jullie?

3 maanden geleden

Reactie op Nieuwe mama1504

Wij willen in september met onze dochter van 5 maanden naar Griekenland, ma ...
Wij gaan naar Kreta in september en dat vinden we heel goed te doen (met een huurauto)

3 maanden geleden

Qua tips: - vooral niet teveel kleding. Lekker wat rompertjes en wasmiddel mee. - 2 slaapzakjes van thuis als goede slaapassociatie - draagzak mee, maar ook gewoon de kinderwagen - wij doen luiers voor max 2-3 dagen en de rest kopen we daar - lang uv shirt, wasbare zwemluier + hoedje, dan kan ze even zwemmen en hoef je niet zo extreem te smeren

3 maanden geleden

Een beetje een gekke, niet standaard, tip: vuilniszakken en tape. Ik heb zo vaak op vakantie gehad dat het niet echt donker is in de kamers. Zeker nu onze zoon 2 jaar is (en je dan ook vaker een huisje of appartement boekt ipv hotelkamer). Heeft voor veel goede nachten gezorgd (anders vaak tot laat licht in de avond en alweer vroeg licht in de ochtend). Verder kan een babyfoon ook fijn zijn (afhankelijk van je accommodatie). Kun je soms net wat lekkerder voor je huisje/ op je balkon zitten als je ziet wat je baby doet qua slaap. Verder zie ik al veel goede tips hier voorbij komen :)

3 maanden geleden

Jollein muskietennet voor over het campingbedje/ledikant 🙏🏼 En iets van een picknickkleed of iets anders wat zachters zodat ze lekker op de grond kunnen spelen, ook buiten.

2 maanden geleden

Wij gaan elk jaar vanwege familie aldaar. Ik geef graag tips voor wat je niet hoeft mee te nemen: - schaduw voor het strand (zoek een strandbedje met parasol) - plek om te slapen (alle hotels, airbnb’s hebben een campingbedje) - veel kleding (romper is genoeg om te dragen, wel handig om wat wasmiddel mee te nemen) Wat we toch dit jaar hebben gekocht: - air layer / ventilatie matje voor in de kinderwagen/autostoel. Vooral handig als je kindje snel zweet op de rug). Reken niet op goed begaanbare wegen voor je kinderwagen. Als jullie nu dragen, is dat wel aanrader.

2 maanden geleden

Als je naar Kreta gaat, dan heb ik ook nog wel concrete tips 😉

2 maanden geleden

Reactie op bubble2024

Super lief, maar we gaan naar Zakynthos!

2 maanden geleden

Reactie op bubble2024

Wij gaan elk jaar vanwege familie aldaar. Ik geef graag tips voor wat je n ...
We hebben een draagzak en buggy! Die nemen we allebei mee 😁 thnx voor alle tips!

2 maanden geleden

Reactie op Nieuwe mama1504

Wij willen in september met onze dochter van 5 maanden naar Griekenland, ma ...
Waar gaan naar Zakynthos! Hebben een buggy en draagzak mee.

2 maanden geleden

Reactie op bubble2024

Ik wil dit wel :)

2 maanden geleden

Reactie op Meisjesmamma

Ik wil dit wel :)
Stuur maar PB ☺️