7 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op JN2022
Ik zou kijken naar een tentje of een bedje om in te slapen.
Overdag een du ...
1. Ik hoor veel mensen altijd lyrisch over het deryan tentje!
2. Zorgen dat jezelf goed hydrateert zodat je bv soepel blijft lopen en je zelf ook niet uitgedroogd raakt, altijd een gevulde dopper bij de hand!
Verder alvast heeel veel plezier. Die kleintjes zijn zo makkelijk nog; als mama met de borst er maar is 😘
2 jaar geleden
Wij hebben een deryan tentje en een aeromoov, hele luxe dat snappen we.. zo’n deryan tentje vinden we zelf net wat compacter (minder groot) maar allebei super in gebruik! Zou niet zonder kunnen en scheelt veel gesleep met een kinderwagen over het strand…
In de auto vond ik het fijn om een rugzakje te vullen met luiers, doekjes, speentje en een knuffeldoekje onder bij haar neer te zetten. Zo had ik bij elke stop alles gelijk bij de hand. Bij mij voor had ik de flesvoeding staan met een thermoskan gekookt water en een koud flesje water om gelijk het klaar te maken als we file hadden oid (maar dat is met BV niet van toepassing natuurlijk).
Inderdaad veel XXL hydrofiele doeken, parasol voor kinderwagen en wij hebben eigenlijk vooral romeprtjes mee gehad op onze reis ipv veel kleertjes. Het was zo heet, zonde van al die ruimte in je koffer😅!
Veel plezier!!
2 jaar geleden
Ik zou ook als je ruimte hebt wel de luiers meenemen die je thuis ook gebruikt. Onze meid kreeg toen luieruitslag van de andere luiers en doekjes, daar zit je niet op de wachten op vakantie.
Voor tijdens de autorit hadden we een zachte doek mee waar ze tijdens stop even op kon liggen en spelen/bewegen. Daar genoot ze erg van.
Deryan tentje zijn we inderdaad enthousiast over☺️