41 Reacties

4 maanden geleden

Wij gaan naar Menorca en hebben een Hamilton lichtgewicht kinderwagen gekocht incl reiswieg! Mag mee als handbagage :)

4 maanden geleden

Wij zijn net terug van Tenerife. Wij zijn 12 dagen met peuter van 3 en baby van 3 maanden naar Playa de las Americas geweest. Was een groot succes!! Vlucht ging super makkelijk (ik heb een tiet waar veelvuldig gebruik van werd gemaakt 🤣), ze sliep bijna heel de tijd. Kinderwagen met de maxi cosi erop. Ook makkelijk in de taxi etc. Appartement met aparte slaapkamer. Thermoskan mee, elke ochtend water koken en perfect op temperatuur meenemen naar het zwembad of strand. Daarnaast op het fornuis au bain marie gekolfe melk opwarmen. Speeltje mee, grote hydrofiele doeken mee voor als dekentje, schaduwdoek aan parasol of kinderwagen of als onderkoelde als ze op het gras lag te spelen. Altijd 1 of meerdere slaapjes in haar campingbedje met witte ruis en slaapzakje van thuis. Verdere dutjes op ons of in de wagen. Als je nog meer wil weten let me know haha.

4 maanden geleden

Reactie op Bebes93

Wij zijn net terug van Tenerife. Wij zijn 12 dagen met peuter van 3 en baby ...
Onderkoelde = Onderkleedje

4 maanden geleden

https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwi96PO7-Z-HAxWCp4MHHedyAcwYABAaGgJlZg&gclid=Cj0KCQjwhb60BhClARIsABGGtw9PlWzYDshCCDnDQH1WCPcYC32m7jzZDBXTexp_kd-Ga2kAy2Ms3f0aAgu_EALw_wcB&cit=CkUKCQjwhb60BhCLARI0AA7l6lziQ78Baqg2jbjwWtyOtNWv7y9g1S9JXqvOU9dfd29dzNa6TmuPky0dTC76Rj3vbRoC7svw_wcB&ei=91CQZrKCPOiii-gP7LW1wA4&ohost=www.google.com&cid=CAESVeD2P3iLgd00Sixs44mdUYSjW_07BsKnsxUx85hsneCHQaV0t9Rms6OZsMSnh--AnQZEune7dDXAvKPbsliDL5vhI1bdpiMkziBJdSr1NG2S3ayGM34&sig=AOD64_1kiKjg71Nc4NgskjWZr4qTN6vMuQ&ctype=5&q=&sqi=2&ved=2ahUKEwjy2e-7-Z-HAxVo0QIHHexaDegQwg8oAHoECAMQFQ&adurl= Wij hadden deze gehuurd voor tijdens een bruiloft in Italië, was ideaal!

4 maanden geleden

Wij gaan ook in september en nemen onze grote kinderwagen mee omdat ze dan nog niet kan zitten. Die gaat dan gewoon in het ruim, kun je vaak meenemen tot aan de gate (misschien dan je ze bij sommige maatschappijen moet inchecken?) wij nemen in ieder geval ook een draagzak mee. Wij vliegen naar Kreta, daar heb je best wat opties voor gezinnen! (Meerdere slaapkamers etc)

4 maanden geleden

Wij zitten momenteel op een familiecamping in Italië met nog een peuter. We vlogen met Ryanair en mochten onze gewone kinderwagen met bak meenemen tot aan de gate. Wel even inchecken zodat er een label aangehangen wordt. Voor de gate hebben we haar in de draagzak gedaan. Ze heeft 5min gehuild tijdens het wachten totdat we zouden opstijgen, daarna geslapen. Tijdens de daling hebben we haar een flesje gegeven. We hadden een thermoskan met gekookt water en een flesje gewoon water bij, hebben ze bij de beveiliging niks van gezegd. Hier in Italië hebben we altijd een fles water uit de koelkast staan. Ze drinkt d'r flesjes gewoon op die temperatuur. 's Avonds koelt het hier iets af dus dan doe ik het flesje even in de magnetron om warm te maken. Dus ik zou lekker gaan als ik jullie was! Hier is de baby totaal geen probleem. De peuter daarentegen... 🙈 Oh en de kinderwagen is ook makkelijk voor de boodschappen! *Wel eerst kind verwijderen 🤣🤣

4 maanden geleden

Ik ben op vakantie geweest met de Joolz aer met reiswieg. Die mocht mee tot aan de gate. Voor de zekerheid de draagzak mee in de handbagage. Zelf ben ik nu voorzien van alle gemakken, dus heb genoeg keuze, maar als ik nog niks zou hebben en een kindje van 4 maanden zou hebben, dan zou je eens kunnen kijken naar een buggy die heel plat kan. De Joolz aer+ kan plat, maar er zijn vast ook nog goedkopere. Die buggy kan je dan daarna ook blijven gebruiken.

4 maanden geleden

Reactie op TessM1997

Wij gaan naar Menorca en hebben een Hamilton lichtgewicht kinderwagen gekoc ...
En kan deze ook helemaal plat?

4 maanden geleden

Hoe doen jullie dat met transfers? Zoals ik zei is onze baby dan vier maanden. Kan je van te voren aangeven dat ze een maxi cosi erin zetten of…?

4 maanden geleden

Reactie op mamaroeska

https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwi96PO7-Z-HA ...
Ziet er goed uit, goede tip!

4 maanden geleden

Reactie op Bebes93

Wij zijn net terug van Tenerife. Wij zijn 12 dagen met peuter van 3 en baby ...
Waar verbleven jullie? 🤗

4 maanden geleden

Reactie op Meisjesmamma

Wij gaan ook in september en nemen onze grote kinderwagen mee omdat ze dan ...
Ja ik lees dat je hem bij Corendon bijvoorbeeld al gelijk moet afgeven voor in het ruim. Waar vliegen jullie mee?

4 maanden geleden

Reactie op Linds1990

Wij zitten momenteel op een familiecamping in Italië met nog een peuter. We ...
Hoi, vraagje! Wij gaan ook met Ryanair. En zag dat je 2 stuks mee mag nemen. Telt de wagenbak met onderstel als 1 of als 2 stuks? Wilde eerst de maxicosi meenemen als wagen, maar bak is misschien chiller!

4 maanden geleden

Reactie op Linds1990

Wij zitten momenteel op een familiecamping in Italië met nog een peuter. We ...
En een fijne vakantie gewenst natuurlijk!🤗

4 maanden geleden

Reactie op Lelo92

Hoi, vraagje! Wij gaan ook met Ryanair. En zag dat je 2 stuks mee mag nemen ...
Dat durf ik niet te zeggen en kon ik ook geen duidelijk antwoord op vinden op hun site, die vraag had ik namelijk ook. Wij hadden extra baby artikelen toegevoegd, omdat we het zekere voor het onzekere wilden nemen. Plus we hadden ook nog een campingbed bij voor de peuter.

4 maanden geleden

Reactie op Lelo92

Hoi, vraagje! Wij gaan ook met Ryanair. En zag dat je 2 stuks mee mag nemen ...
Oh en de bak is inderdaad veel chiller! De baby heeft zo goed geslapen daarin. Het plan was eigenlijk dat zij in het campingbed zou slapen en de peuter in een gewoon bed in de stacaravan. Maar de peuter sliep zo slecht... hij voelde de vrijheid denk ik 😅😂 Dus hij heeft toen in het campingbed geslapen en de baby in de bak bij ons op de kamer.

4 maanden geleden

Kinderwagen mag gewoon mee, wij zijn toendertijd naar Italië(Bari) gegaan maar hebben toen puur gekeken waar erheen gevlogen werd vanaf vliegveld (10min hier vandaan) en waar in de buurt van vliegveld daar een fijne airbnb was

4 maanden geleden

Een ander vraagje.. Wij vliegen in september ‘s morgens vroeg naar Kreta. Moeten om 03.30 van huis. Onze dochter is dan 5 maanden. Iemand tips/ervaring? Hoe zorg ik ervoor dat ze (hopelijk) doorslaapt tijdens de autorit etc? Zie er opeens best tegenop 🙈

4 maanden geleden

Reactie op CV1991

Een ander vraagje.. Wij vliegen in september ‘s morgens vroeg naar Kreta. M ...
Je kind zit dan al aardig in het dag/nacht ritme dus ik gok dat het niet te lastig gaat zijn. Zou zeggen zo laat mogelijk uit bed halen en overtillen in de autostoel, evt nog pyjama aan oid

4 maanden geleden

Reactie op joep92

Hoe doen jullie dat met transfers? Zoals ik zei is onze baby dan vier maand ...
Ik denk gewoon vasthouden.. wij zijn met de eerste gegaan naar mallorca met 11 maanden en er was niets geregeld voor haar (dit wel aangegeven).