Even op zoek naar herkenning. Ik geef volledig borstvoeding (noodgedwongen ivm heftige koemelk -en ei allergie).
Sprong 1-2-3, niets aan de hand. Sprong 4 begon er wat onrust te komen en sprong 5 zette hier de nachten volledig op z’n kop. Hij werd in de avond soms al 2/3x wakker. Had dan even een aai over de bol of knuffel van mama nodig. Daarna was het elke 3u voeden. Deze 3u werd al snel elke 2u. En momenteel zitten we op elk uur, al zeker een week. 🥹
Hij laat zich ook nu al 2 nachten gewoon niet terugleggen in bed. Aan de borst slaapt hij binnen 5-10min, maar wegleggen lukt opeens niet. We hebben een Moonboon, waar we hem snachts nooit in hadden, maar uit pure wanhoop hem daar vannacht maar ingelegd en meneer sliep als een roosje opeens 4u achter elkaar.
Dit is echter niet wat we willen, we zouden komende week (herfstvakantie) ten slotte gaan gebruiken om af te bouwen met de Moonboon overdag.
Onze dochter begint de dag vaak om 5-5.30, vandaag dus helemaal een feest met de wintertijd. Ik ben echt op. Al een ruime week slaap ik gemiddeld 3u per nacht (en ook nog gebroken).
Ik dacht dat na de 4 maanden slaapregressie en sprong 5 de boel beter zou worden? Zitten nu wel in de rode fase van de oei ik groei app. De 3 H’s. Maar jeeeeeeemig wat slaapt hij beroerd snachts. Overdag slaapt hij in de ochtend 1-1.5u en in de middag 2u, soms wel een 3e dutje en soms niet. Deze dutjes zijn wel in de Moonboon. Waar we dus deze week mee wilden gaan afbouwen.
God wat een gezeik eigenlijk dit, sorry. 😂