6 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb het gedaan middels puckababy met die ritjes in mouwen. Eerst 1 armpje eruit en toen dat goed ging 2 armpjes eruit

4 maanden geleden

Hier nu ook overgestapt in 1x sinds 2 dagen. Gister zonder problemen en vandaag toch wat moeizamer. Ze heeft net wat meer hulp nodig van een speentje of een aai over der bol. Onze Luana is nu 10 weekjes maar begint al met der heupen te gooien dat ze wil rollen dus wil Optijd afbouwen haha.

4 maanden geleden

Met mijn zoontje heb ik eerst de inbaker doek gehad omdat hij anders niet sliep van de inbaker doek ben ik overgestapt naar een slaapzak waar zijn armpjes bij in zaten maar wel wat kon bewegen en vanuit daar overgestapt naar een slaapzak zonder dat de armpjes vast zitten

4 maanden geleden

Reactie op roomzkex

Met mijn zoontje heb ik eerst de inbaker doek gehad omdat hij anders niet s ...
Welke slaapzak heb je gebruikt waar de armpjes inzaten? Die van mij moet ingebakerd worden anders slaat hij zichzelf wakker snachts haha.

4 maanden geleden

Reactie op Robyn94

Welke slaapzak heb je gebruikt waar de armpjes inzaten? Die van mij moet ...
Een swaddle up die net iets te groot was voor mijn zoontje maar daar kon hij zijn armpjes in bewegen maar zichzelf inderdaad niet mee wakker slaan, mijn zoontje deed dat namelijk ook 🙈