5 Reacties
3 maanden geleden
Heel herkenbaar!
Hier ook altijd al na de voeding rond dat tijdstip. Hier zorgt krampjes ongemak ervoor dat ze naar ons idee wat meer nabijheid nodig heeft en de cosleeper toch te ver weg is.
Ik pak haar lekker naast me en dan is ze zo vertrokken! Ze ligt dan op haar zij, anders blijft ze ook wakker.
Voor ons een kwestie van accepteren dat ze dit even nodig heeft en vervolgens genieten van het samen slapen!
3 maanden geleden
Ik heb hetzelfde probleem bij mijn 12 weken oude zoontje. Die wordt altijd wakker rond 05:00 uur. Ik voed dan niet, maar neem hem in bed en dan kan hij nog wel verder slapen. Heel soms slaapt hij wel door maar het is mij onduidelijk waaraan het ligt. Ik pak hem dus bij hem, leg hem op zijn zij tegen me aan, en we knuffelen nog een aantal uur en dan beginnen we aan de dag. Hopelijk gaat het vanzelf over.
3 maanden geleden
Hoe laat gaat ze naar bed voor de nacht?
Soms leggen ouders namelijk hun baby om 19u op bed, gemiddeld slaapt een baby echter nog niet zo lang/veel achter elkaar. Dan zou je daar wat in kunnen schuiven namelijk.
En anders evt afwisselen met je partner, zodat jij nog een uurtje kan slapen? Je schrijft fles, geef je kv? Dan zou je partner evt de fles kunnen geven om de nacht?