13 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op brittv97
Wij hebben uiteindelijk ook lactulose gekregen van de huisarts. Had precie ...
Wat fijn! Wij hebben even lactulose gekregen en toen moesten we er weer mee stoppen omdat dat ook voor kramp etc kon zorgen. Maar we hebben het nog in de kast staan (ik denk maar 3 dagen gebruikt, dus nog altijd een mogelijkheid). Hoe gaven jullie dat? Wij deden dat in een spuitje maar hij verslikte zich er elke keer in en spuugde het meteen weer uit? Kan dat ook in de fles?
4 maanden geleden
Reactie op M202467
Wat fijn! Wij hebben even lactulose gekregen en toen moesten we er weer mee ...
Wij deden dat inderdaad ook in een spuitje en dan voorzichtig in zijn mondje spuiten. Hij sabbelde het eigenlijk gewoon meteen op, leek het wel lekker te vinden. Wij gaven dit voor een fles.
Volgens mij mag het niet erin.(Vertelde de apotheek)
4 maanden geleden
Reactie op M202467
Wat is de dosering welke jullie hebben gekregen? Wij hebben heel even lactu ...
Onze zoon woog toen 7 kg en kreeg eerdt maar 4ml en toen ik terug ging toch 7ml😅 4 werkte niet 7 wel! En bij ons was extra kramp 2-3 daagjes en toen ineens de helft minder🙏🙏
4 maanden geleden
Reactie op M202467
Wat fijn! Wij hebben even lactulose gekregen en toen moesten we er weer mee ...
Wij hebben trouwens haakaa colustrumspuitjes die zijn zacht en kan hij zelf een beetje sabbelen. Die gebruik ik ook voor de vitamientjes. Als je vitamientjes geeft met een lepeltje zou je de lactulose ook kunnen afmeten in een spuitje en steeds een beetje geven. Het is namelijk heel stroperig (ik heb het zelf geproefd, want ik wil weten wat mijn baby krijgt).
4 maanden geleden
Reactie op brittv97
Wij hebben uiteindelijk ook lactulose gekregen van de huisarts. Had precie ...
Hoelang hebben jullie het gebruikt? Ik ga het nog even aankijken met de macrogol om het een kans te geven. Wil ook niet de hele tijd wisselen, maar als het niet werkt toch de lactulose weer overwegen.. pff het is zo vervelend! Hopelijk gaat het snel beter.
4 maanden geleden
Reactie op M202467
Oja onze zoon weegt ook rond de 7 kilo en wij deden 5ml waarvan hij de helf ...
Jaa ik deed op advies van de huisarts in de ochtend 3 en avond 4. Ben nu aan het afbouwen en doe nu 2 en 3. En als er in de ochtend veel naast gaat doe ik in de avond wat extra. Zodat ik wel op ong. Het aantal zit, want hier gaat er soms ook veel weer uit.
4 maanden geleden
Misschien kan een chiropractor wat betekenen? Hier lopen wij nu met ons zoontje, na ook al bij de osteopaat te zijn geweest. Ons zoontje blijkt een heel gespannen lijfje te hebben waar hij nu voor behandeld wordt.