18 Reacties
5 maanden geleden
Ik gebruik hiervoor de luvion gassi. Dat is echt een uitkomst voor vastzittende scheetjes. Mijn zoontje heeft daar ook vaak last van en heb gehoord dat luvion gassi daar heel erg bij helpt. En het helpt zeker.
Ik gebruik hem alleen wanneer ik merk dat hij vast zittende scheetjes heeft
5 maanden geleden
Hier ook heel herkenbaar! Ook in de avond veel last van, dit houdt hem wakker! Ik denk inderdaad dat ze hierover heen moeten groeien? Mischien is probiotica nog helpend??
5 maanden geleden
Hier ook herkenning. Onze zoon is nu bijna 9 weken. Vaak rond een uur of 5 in de nacht begint hij er last van te krijgen. Ligt dan te woelen in z’n bed en probeert ze eruit te persen. Lijkt niet altijd te lukken. Hij valt uiteindelijk wel weer in slaap. Ook merk ik dat het hem oplucht en de onrust direct weg is als het hem wel lukt.
Verder geen tips helaas. Hier gebruiken we al probiotica. Kan niet zeggen dat dit zorgt voor verbetering.
5 maanden geleden
Reactie op Annieke18
Hier ook herkenning. Onze zoon is nu bijna 9 weken. Vaak rond een uur of 5 ...
Oh ik heb dit exact ook, echt elke dag om vijf uur begint dit hier ook, kan t bijna timen. Woelen draaien persen etc. En de tijd qua voeding in de nacht maakt niet uit, altijd deze tijd. Vanmorgen kwam hij om half vijf maar dan komt hij dus amper in slaap daarna.
De meeste nachten wordt ik er wakker van en is speentje genoeg maar als t met voeding net samen in dit moment valt dan helaas niet.
Als jij de remedie vindt, please let me know.
5 maanden geleden
Nou ik las dit dus gisteravond. Onze kleine begint ook tussen 5 en 6 te kreunen en trappen met z’n benen. Daarnet hoorde ik hem voor het eerst poepen. Doet hij nooit ‘s nachts. Misschien hier toch ook scheetjes oid dus! Ik blijf maar even volgen…
4 maanden geleden
Reactie op kiroet30
Oh ik heb dit exact ook, echt elke dag om vijf uur begint dit hier ook, kan ...
Laatst 2 nachten hem een speentje gegeven en op mij neergelegd. Werd toen rustig en viel in slaap. Dacht eerder altijd dat hij om dat tijdstip een voeding wilde, maar dat is dus niet zo.. afgelopen nacht niets gemerkt en werd 6.45u wakker, na nog wel een voeding om 2.15u👌 mocht ik een tip hebben, laat ik het weten. Al moeten ze er geloof ik gewoon overheen groeien
4 maanden geleden
Reactie op Annieke18
Laatst 2 nachten hem een speentje gegeven en op mij neergelegd. Werd toen r ...
Nou vanacht hier voor t eerst sinds lange tijd niet die scheetjes, voeding 0245 en daarna 0645 uur. Raar wel. Na zn voeding liet hij wel drie harde scheten dus wellicht was het er al uit.