12 Reacties

6 maanden geleden

Omg precies het zelfde hier…… ik lees radeloos mee

6 maanden geleden

Hier ook!!

6 maanden geleden

Reactie op Chipotle #1

Omg precies het zelfde hier…… ik lees radeloos mee
Wat apart he ook na de nachtfles dus?

6 maanden geleden

Reactie op D1908

Hier ook!!
Ook na de nachtfles dus? Zal het met tijdstip te maken hebben? Het lijken bij ons wel echt krampjes

6 maanden geleden

Ons zoontje had dit ook en die bleek voedselintolerantie te hebben. Maar dat lijkt me in jullie geval niet logisch, aangezien jullie zoontje nog maar 4 weken oud is en kunstvoeding krijgt. Wel een kleine tip: ik ga zelf naar bed als het laatste kind naar bed is. Dat scheelt weer wat broodnodige uren slaap.

6 maanden geleden

Herkenbaar, die van ons had dat ook een periode. Helaas heb ik geen tips om te verhelpen, wel van praktische aard: Eerder naar bed zodat je al wat uren pakt en zodra de baby wakker is de uren verdelen, zodat jullie beiden toch nog iets kunnen slapen. Hier was het een fase.. hopelijk bij jullie ook! 🍀

6 maanden geleden

Hier ook en dat met borstvoeding, ik denk dat het komt door het lange plat liggen en de lucht dan gewoon helemaal niet weg kan, overdag beweeg je en daarmee hij automatisch ook gewoon echt meer

6 maanden geleden

Herkenbaar, hier ook sinds deze week

6 maanden geleden

Hier ook en met borstvoeding. Ik denk ook toch echt krampjes. Hier ligt ze vaak het 2e deel van de nacht op mijn borst. Dan blijft het nog wel onrustig, maar we slapen wel wat meer. Als de krampjes verdwijnen zal dit ook wel weggaan

3 maanden geleden

Hoe gaat dit nu bij jullie? Hebben jullie de gouden tip? Hier is het al 5 weken drama de 2e helft van de nacht en het begint me echt op te breken

3 maanden geleden

Hier is het ook nog steeds gaande..

3 maanden geleden

Reactie op Liisss

Hier is het ook nog steeds gaande..
Heftig hè! Ik ben nu zelf 4 dagen koemelk vrij aan het eten (geef borstvoeding)en ik merk een wereld van verschil! Eerst was ik echt de wanhoop nabij dus ben echt heel blij dat ik erachter ben waarom hij zo’n last had