4 Reacties

2 maanden geleden

Mijn dochtertje is morgen 5 maanden en spuugt ook echt geregeld. Niet zoveel dat het er in hele stralen uitkomt, maar die kan de hele tijd flinke mondjes terug geven. Ze lijkt er verder geen last van te hebben. Mn eerste had hetzelfde en uiteindelijk werd het steeds minder

2 maanden geleden

Hier een zoontje van 5 maanden die dat doet, met de juiste fles met de juiste speen voor hem en een mixertje zodat je de fles niet hoeft te schudden en daardoor extra lucht in de voeding voorkomt en een schepje Johannes broodpitmeel is het te doen maar hij blijft reflux houden zelfs na zijn fruit of groente komt het terug. Nemen al pauzes met eten en laten hem goed boeren etc maar zolang hij prima slaapt en niet overmatig huilt doen ze niks aan de reflux

2 maanden geleden

Reactie op shauny1ebaby

Mijn dochtertje is morgen 5 maanden en spuugt ook echt geregeld. Niet zovee ...
Idem hier! Onze dochter drinkt nog met een premstuurspeen om die reden. Dat gaat prima, maar zodra we de 1 gebruiken wordt het erger. Houden het dus lekker zo voor nu. Ze groeit goed, schijnt dan verder geen kwaad te kunnen!

2 maanden geleden

Die van ons spuugt ook megaveel. Zelfs 2 uur na een voeding nog. Er wordt tegen mij altijd gezegd ‘het hoort erbij’, dus dacht dat het oké was… Niet dus? Had eerst verborgen reflux, nu lijkt dat beter te gaan maar komt er veeeeel uit.