18 Reacties
3 maanden geleden
Wij doen voor het slapen gaan een splitfeed, dus een grotere fles die hij in twee delen krijgt waardoor hij langer vol zou moeten zitten…. Je kan ook kijken wat een extra schepje jhbpm zou doen… verzwaard de voedingdus wie weet vult het meer?
3 maanden geleden
Of misschien switchen van flesvoeding voor hongerige babys?? Dan verzadigd hij wat meer.
3 maanden geleden
Reactie op JamieSayang
Of misschien switchen van flesvoeding voor hongerige babys?? Dan verzadigd ...
Ja dat is nog een optie! Ben alleen een beetje huiverig voor switchen omdat we al zoveel darm/spuugproblemen hebben gehad (zelfs een week opgenomen geweest in het ziekenhuis)
3 maanden geleden
Reactie op Anoukxx
Ja dat is nog een optie! Ben alleen een beetje huiverig voor switchen omdat ...
Ik zou het dan misschien met het cb of de huisarts ook bespreken.. die maken dit vast vaker mee?
3 maanden geleden
Reactie op Anoukxx
Ja volgende week moeten we weer heen, zeker een goed idee!
Heeft je kindje last van verborgen reflux? Daardoor willen babys vaak ook meer drinken zodat de maag niet leeg is en er geen maagzuur naar boven komt. Ik probeer maar mee te denken 😊
3 maanden geleden
Reactie op Lindahermans
Heeft je kindje last van verborgen reflux? Daardoor willen babys vaak ook m ...
Jep heel erg helaas. Daar voor ook opgenomen in het ziekenhuis en 6 weken nexium gehad. Krijgen dat nu niet meer helaas.. ik wilde eigenlijk niet afbouwen maar de kinderarts geeft ons geen herhaalrecept meer. Daarom moesten we gaan indikken zodat het minder vaak omhoog komt
3 maanden geleden
Reactie op Anoukxx
Jep heel erg helaas. Daar voor ook opgenomen in het ziekenhuis en 6 weken n ...
Ooh wat zielig. Nou ja misschien dat het daar dan vandaan komt. Je weet het gewoon niet met die kleintjes