11 Reacties

3 maanden geleden

Zit ze niet in een sprong ?

3 maanden geleden

Reactie op Sammmi

Zit ze niet in een sprong ?
daar heb ik vrijwel niks van gemerkt de afgelopen sprongen🫣 sinds vaccinatie is het zo. ik weet t niet meer hoor. Ze is zo anders, echt geen happy baby meer

3 maanden geleden

Volgens mij kan een vaccinatie daar niet voor zorgen, klinkt toch echt als een sprong. Sprong 3 en 4 zijn over het algemeen een stuk heftiger dan de eerste twee dus misschien heeft ze hier toch last van nu. Google ook eens op slaapregressie bijv dan kan je je lol op 🙈 Het algemene advies is blijven doen wat je al deed, ook al lijkt het niet zo ze zal jouw ritme die jullie hadden wel fijn bekend vinden in voor haar hele spannende tijden. Het goede nieuws is dat het bij een sprong ook vanzelf weer over gaat, ook al kan dat even duren. U got this momma 💪

3 maanden geleden

Het klinkt als een sprong! Ze kunnen echt wel een dag hangerig en huilerig zijn van de vakantie maar dat komt dan omdat ze zich gewoon even niet lekker voelen. Aangezien je aangeeft dat het al meerdere dagen is, denk ik ook echt dat het een sprong is. Bij mijn dochter (nu 2j) hebben de vaccinaties hooguit voor 2 dagen wat ongemak gezorgd (ook vaak helemaal geen last).

3 maanden geleden

Een vaccinatie, helemaal na een week, zorgt daar niet voor. Hoe oud is je kindje? Wij zitten in sprong 4 en de 4 maanden slaapregressie, en die is t meest terror van allemaal 😅

3 maanden geleden

Reactie op kiroet30

Een vaccinatie, helemaal na een week, zorgt daar niet voor. Hoe oud is je ...
ze is 3 maanden, vrijdag vaccinatie gehad. Wel steeds verhoging ze zou deze week sprong 4 moeten beginnen

3 maanden geleden

Ze kan prima eerder begonnen zijn aan een sprong. De app is meer een richtlijn qua data, paar dagen eerder of later is helemaal mogelijk! Van een vaccinatie heb je niet zo lang last

3 maanden geleden

Reactie op Jillll

ze is 3 maanden, vrijdag vaccinatie gehad. Wel steeds verhoging ze zou dez ...
Denk idd dat het die fantastische sprong 4 is, succes, hij duurt 35 dagen volgens de app. Wij zitten er ook middenin😅

3 maanden geleden

Wij zitten er ook nog 22 dagen in. Ze wil vaak niet neergelegd worden. En bij je blijven plakken. Als ze net wakker is is ze wel een blij ei. Maar daarna dan wil ze dat je bij der blijft. Het leuke is wel dat er leuke nieuwe skills aankomen :) hier rolt ze nu all in 1 keer om en begint ze heel de dag tegen je te kletsen. Hier is er ook nog bij gekomen dat ze de speeltjes nu ook gericht vast pakt en nu echt maar dan ook echt alles onderzoekt met der mond.

3 maanden geleden

Ik zou niet persé de vaccinatie verbinden aan het gedrag. Eerder een sprongetje..

3 maanden geleden

Reactie op Jillll

daar heb ik vrijwel niks van gemerkt de afgelopen sprongen🫣 sinds vaccinat ...
Elke sprong wordt anders ervaart. En kunnen ook steeds lastiger worden voor baby en ouder.