2 Reacties

2 maanden geleden

Het komt echt goed! ❤️🧘🏼‍♀️ - Voor jullie allemaal paracetamol meenemen in de handbagage mocht de druk erge pijn veroorzaken, dus ook zetpillen voor de kleine - geef je bv? Dan aan de borst bij opstijgen en dalen (of anders een klein flesje (koude) melk? Ik weet niet hoe dit werkt bij kv 😅 drinken helpt voorkomen dat ze last krijgt van dr oren - voor jullie zelf zou ik neusspray (en zakdoekjes) meenemen - hoe meer zen jij hebt, hoe meer zen je baby is! 🤞🏼

2 maanden geleden

Hier afgelopen weekend gevlogen met een verkouden aapje. We hadden in totaal 3 vluchten om op onze eindbestemming te komen. Dus 3x opstijgen en dalen. Hij heeft gelukkig nooit last gehad van zijn verkoudheid. Wat kan helpen: - iets voor voor het opstijgen en dalen neusspray gebruiken en optioneel daarna het neusje uitzuigen. - tijdens het stijgen en dalen drinken geven. Zelf heb ik bovenstaande niet gedaan. De eerste vlucht keken we even aan hoe het ging en hij had dus nergens last van. Nu is hij nog steeds een verkouden maar heel blij jongetje die heerlijk van de vakantie aan het genieten is. En wij ook🌴