19 Reacties

één maand geleden

Mijn dochter is ook neusverkouden en die is van 18 april het beperkt haar ook met slapen

één maand geleden

Misschien kun je een neusreiniger proberen?

één maand geleden

Het is een huis-tuin-keuken-tip, maar in mijn omgeving zweert iedereen bij een gepelde ui, die in tweeën snijden en dan in de buurt van het hoofdeinde van het ledikantje zetten. Sceptisch, toch geprobeerd en dat was de eerste nacht in een week tijd dat ze weer eens goed sliep 😜. Het opent de neusgaten

één maand geleden

Kijk hier eens wat er allemaal mogelijk is . https://www.24baby.nl/baby/babykwaaltjes/baby-verkouden/

één maand geleden

Deze raad ik je echt aan ik kreeg te tip van m'n zus dit zijn ampullen die spuiten je met best kracht in het neusje maar het raakt allemaal wel los daarnaast heb ik een apparaatje die de snotjes eruit zuigt dit samen heeft wonders gedaan voor mijn zoontje gebruikte ook van die mentol pleisters aan het bedje

één maand geleden

Luuf, speciale babyvariant vanaf 6 maanden. Je zou het op het begin onder de voetjes kunnen proberen mey sokjes aan. Werkt hier altijd top

één maand geleden

Heeft iemand de hunnybunny neus uitzuiger? Het lijkt handig, maar ben benieuwd naar ervaringen op dit forum. https://www.bol.com/nl/nl/p/hunnybunny-elektrische-neusreiniger-voor-baby-s-met-8-muziekjes-en-licht-neuspeer-aspirator-neuszuiger-usb-compatibel/9300000167032145/?bltgh=gbk7K88gJgsx9SRoG-FB4Q.4_14.15.ProductImage

één maand geleden

Reactie op roomzkex

Deze raad ik je echt aan ik kreeg te tip van m'n zus dit zijn ampullen die ...
Interessant! Die ken ik niet, zeker het onderzoeken waard! Thx!

één maand geleden

Reactie op shauny1ebaby

Luuf, speciale babyvariant vanaf 6 maanden. Je zou het op het begin onder d ...
Onder de voeten? Wat grappig! Deze ga ik wel halen als het een dezer dagen niet over gaat.

één maand geleden

Reactie op Slineena89

Kijk hier eens wat er allemaal mogelijk is . https://www.24baby.nl/baby/ba ...
Dankje! Had ik zelf toevallig ook al bekeken, ui kan ik wel nog proberen.

één maand geleden

Reactie op KL201

Het is een huis-tuin-keuken-tip, maar in mijn omgeving zweert iedereen bij ...
Hele goeie! Compleet vergeten dat dat natuurlijk ook kan, vanavond meteen inzetten die ui haha

één maand geleden

Reactie op Rosita Bal

Mijn dochter is ook neusverkouden en die is van 18 april het beperkt haar o ...
Ja vervelend is dat he! Vooral nu met de slaapregressie en sprong 5, dan is het al veel rommeliger qua slapen, komt dit er ook nog bij. Is natuurlijk wel weer een beetje het weer ervoor

één maand geleden

Ons meisje is ook van 1 april, leuk! 🩷 Wat hier helpt is een ui naast het bed en luuf. Luuf is vanaf 6 maanden, maar als je het bijvoorbeeld heeeeeeel dunnetjes onder de voetjes doet werkt het meteen.

één maand geleden

Sneu he! Hier werkt de combi van neus uitzuigen voor iig de grote snottebel (van otrivin,, met zoutoplossing en idd beetje luuf onder de voetjes best goed. Ze kon in ieder geval makkelijker in slaap komen.

één maand geleden

En als aanvullen op de andere reacties: voor t slapen gaan lekker stomen op de badkamer. Dan is het neusje open. Dan lekker luuf onder de voetjes of een uitje op de kamer

één maand geleden

Als je borstvoeding geeft kan je ook nog wat gekolfde melk in het neusje doen, door bijvoorbeeld een wattenstaafje zich vol te laten zuigen en even in het neusgat te houden

één maand geleden

Reactie op Framboosje89

Als je borstvoeding geeft kan je ook nog wat gekolfde melk in het neusje do ...
Ik heb deze tip vaker gelezen maar snapte nooit hoe ik de melk in het neusje moest krijgen. Dit is een goede tip, bedankt!

één maand geleden

Reactie op KL201

Het is een huis-tuin-keuken-tip, maar in mijn omgeving zweert iedereen bij ...
Idem! Al paar avonden/nachten deze week dat ze wakker werd van een dichte neus en snot. Sinds paar dagen ui bij dr bedje en niks meer!

één maand geleden

Wij gebruiken Xylometazoline 0,025% en hebben een handdoek onder haar matras zodat ze hoger ligt met haar hoofdje