Ik heb vandaag bericht gekregen dat het kinderdagverblijf waar ik mijn dochter heb ingeschreven, alleen nog maar plek heeft op de verticale groep.
Mijn voorkeur gaat uiteraard uit naar de babygroep omdat ik dat veel rustiger vind. Ik heb toen een rondleiding gehad en vond de verticale groep best wel druk.
In januari komt er pas plek vrij op de babygroep maar de vraag is of mijn dochter dan ook aan de beurt is. Dat konden ze nu in de planning nog niet zien.
Ik heb wel echt opvang nodig en kan het aanbod eigenlijk niet afwijzen. Ik heb nu gevraagd of ze terecht kan op de babygroep zodra daar plek vrij is. Ik vind haar te groot als ze in januari pas voor het eerst naar het kdv gaat….
Heeft iemand ervaring met een verticale groep ? Mijn dochter zal een maand of 5 zijn als ze heen gaat. Ik ben gewoon bang dat het veel te druk is en er te weinig aandacht voor haar is omdat de leeftijden zoveel verschillen. Maar zoals ik al zei, ik denk niet dat ik iets te willen heb….
Tijdens de rondleiding zag ik wel dat de ruimte groot was en er een grond box en hoge box was. Flesjes worden in een aparte ruimte gegeven maar toch zie ik mijn meisje daar niet gelukkig tussen zitten…
Kan iemand mij uitleggen hoe zo’n dag op een verticale groep eruit ziet en ervaringen?