15 Reacties
één maand geleden
Bij de opvang van mijn dochter noteren ze alles, tijd van slaapjes, tijd van drinken en dus ook de tijden van het verschonen en of er plas of ontlasting in zat :) misschien kan je dit ook vragen dan weet je of het daar aan ligt
één maand geleden
Fijn om te horen dat we in ieder geval niet de enige zijn, gelukkig hebben we een wasmachine ;) Thuis gebruiken we luiers van Kruidvat in maat 3 en dat gaat bijna altijd goed. Op de opvang hebben ze de Woezel en Pip luiers ook maat 3 en laatst een keer maat 4. Maar om nou zelf luiers mee te geven is ook zoiets. De opvang is al duur genoeg haha. Zal eens in de gaten houden hoe vaak ze daar verschonen en dat vergelijken met thuis. Als dat echt significant minder is, zal ik een gesprek aanvragen! Thanks allemaal!
één maand geleden
Zijn er andere luiers dan thuis of een andere maat? Is het ontlasting of plas? Want ontlasting gebeurt hier ook wel eens als we het niet horen en meneer heel actief speelt met zijn benen. Hoe zit de luier als je haar thuis verschoont na een opvang dag? En hoe strak zitten de rompertjes? Bij een strak rompertje hier ook sneller doorlekken.
één maand geleden
Reactie op MaraDinne
Ik denk dat het aan de woezel en pip luiers ligt.. wij hadden 1 pak gekrege ...
Bij mijn zoontje (25/4) werken Woezel en Pip luiers ook niet, vooral de ontlasting lekt er door. Ik gebruik Pampers maat 3 nu en gaat erg goed thuis. Mijn zoontje start volgende week op de opvang en dan gebruiken ze Kruidvat luiers ben benieuwd.
één maand geleden
Reactie op MaraDinne
Bij ons was Kruidvat te smal. Wij gaan net over naar pampers premium protec ...
Oh, goed om te weten ik houd het in de gaten
één maand geleden
Hier ook eventjes gehad. Wat bleek: omdat hij nog even rechtop moet na de fles zetten zij hem in de baby bjorn wipper. Daarin zit hij lekker te trappelen en wippen. Maar meestal ook te poepen. En door dat trappelen/wippen... Kwamen zij zelf achter dus gingen eerder verschonen. Nu iets vastere voeding en ontlasting en geen last meer van.