15 Reacties

één maand geleden

Was trouwens uitgerekend op 28 april, vandaar dat ik in de april groep zit :)

één maand geleden

In mijn hoofd is dit gewoon te laat verschonen. Een ongelukje kan gebeuren, maar structureel lijkt me toch gek. Je kan een maatje groter proberen, maar zou toch ook zeker vragen of ze hem iets vaker willen verschonen om dit te voorkomen

één maand geleden

Bij de opvang van mijn dochter noteren ze alles, tijd van slaapjes, tijd van drinken en dus ook de tijden van het verschonen en of er plas of ontlasting in zat :) misschien kan je dit ook vragen dan weet je of het daar aan ligt

één maand geleden

Nooit meegemaakt eigenlijk! Ik zou in gesprek gaan

één maand geleden

Hoi! Hier net hetzelfde. Ze is van 26/4. Thuis gebeurde dit ook wel eens maar in de opvang elke keer. Ik heb nu een maatje groter van Pampers meegegeven (3 ipv 2) dus eens zien wat dat zegt.

één maand geleden

Misschien komt het door een ander merk luiers? Mijn kindje lekt vaak door met Kruidvat luiers en die hebben ze op zijn crèche. Of ze gebruiken een te kleine maat luiers?

één maand geleden

Wij hebben bij onze opvang gemerkt dat de luier niet goed zit. Wanneer ze thuis na een opvang dag poept, zit alles onder en blijkt de luier maar half te zitten..

één maand geleden

Fijn om te horen dat we in ieder geval niet de enige zijn, gelukkig hebben we een wasmachine ;) Thuis gebruiken we luiers van Kruidvat in maat 3 en dat gaat bijna altijd goed. Op de opvang hebben ze de Woezel en Pip luiers ook maat 3 en laatst een keer maat 4. Maar om nou zelf luiers mee te geven is ook zoiets. De opvang is al duur genoeg haha. Zal eens in de gaten houden hoe vaak ze daar verschonen en dat vergelijken met thuis. Als dat echt significant minder is, zal ik een gesprek aanvragen! Thanks allemaal!

één maand geleden

Reactie op missLaris

Fijn om te horen dat we in ieder geval niet de enige zijn, gelukkig hebben ...
Ach en anders luiers meegeven is dan 1 a 2 pakken en dan zal het al wel beter gaan?

één maand geleden

Zijn er andere luiers dan thuis of een andere maat? Is het ontlasting of plas? Want ontlasting gebeurt hier ook wel eens als we het niet horen en meneer heel actief speelt met zijn benen. Hoe zit de luier als je haar thuis verschoont na een opvang dag? En hoe strak zitten de rompertjes? Bij een strak rompertje hier ook sneller doorlekken.

één maand geleden

Ik denk dat het aan de woezel en pip luiers ligt.. wij hadden 1 pak gekregen van een vriendin en bij elke poepluier kwam het er aan alle kanten uit 😅

één maand geleden

Reactie op MaraDinne

Ik denk dat het aan de woezel en pip luiers ligt.. wij hadden 1 pak gekrege ...
Bij mijn zoontje (25/4) werken Woezel en Pip luiers ook niet, vooral de ontlasting lekt er door. Ik gebruik Pampers maat 3 nu en gaat erg goed thuis. Mijn zoontje start volgende week op de opvang en dan gebruiken ze Kruidvat luiers ben benieuwd.

één maand geleden

Reactie op Marjolein0204

Bij mijn zoontje (25/4) werken Woezel en Pip luiers ook niet, vooral de ont ...
Bij ons was Kruidvat te smal. Wij gaan net over naar pampers premium protection maat 5 🤪

één maand geleden

Reactie op MaraDinne

Bij ons was Kruidvat te smal. Wij gaan net over naar pampers premium protec ...
Oh, goed om te weten ik houd het in de gaten

één maand geleden

Hier ook eventjes gehad. Wat bleek: omdat hij nog even rechtop moet na de fles zetten zij hem in de baby bjorn wipper. Daarin zit hij lekker te trappelen en wippen. Maar meestal ook te poepen. En door dat trappelen/wippen... Kwamen zij zelf achter dus gingen eerder verschonen. Nu iets vastere voeding en ontlasting en geen last meer van.