23 Reacties

2 jaar geleden

Ik eet sowieso al graag vis. Maar de keuze is nu wel beperkt inderdaad. Hier staat er wekelijks gebakken zalm op het menu, af en toe ook gebakken kabeljauw of pangasiusfilet, eens een bakje kibbeling of lekkerbekje. Maar verder kom je al een heel eind met supplementen gelukkig. Dus ik hou één keer per week aan als minimum.

2 jaar geleden

Heel eerlijk, ik ben dus iemand die dus geen vis lust. Gek gezegd wilde ik opeens visticks eten tijdens m'n eerste zwangerschap. Maar dol ben ik er niet op.

2 jaar geleden

Wij zorgen dat er nu 1 keer per week minimaal vis op tafel staat, maar die 2e keer vind ik ook lastig. Witvis vind ik wel lekker, maar vette vis is wel een uitdaging. Misschien me toch maar gaan wagen aan zalm ofzo 🙈 Iemand lekkere visrecepten om te delen misschien?

2 jaar geleden

Ik eet graag lekkerbekjes of pangafilet. En dan maak ik zelf ravigottesaus. Pasta met zalm vind ik ook lekker. Wel goed opletten dat je het goed doorbakt. Tonijn eet ik overigens gewoon met mate.

2 jaar geleden

https://crisp.nl/app/recipe/1037 Ik hoop dat jullie dit recept kunnen lezen. Wij eten dit elke week. De zalm doe ik voor mezelf even lekker bakken en tadaa! Je hebt een super lekkere en gezonde pokebowl. :) Eet smakelijk!

2 jaar geleden

Reactie op ElviraaV

https://crisp.nl/app/recipe/1037 Ik hoop dat jullie dit recept kunnen leze ...
Helaas niet, want pokebowl met zalm die ik wél mag hebben klinkt interessant!

2 jaar geleden

Wij redden dat niet. Mijn partner is vegetariër en de geur van vis vindt hij zo smerig. Ik slik wel vitamines met visolie. We hebben al een zoontje waarmee alles goed mee gaat. En het Voedingscentrum adviseert ook al 2x per week vis. 1x vette en 1x magere vis. Het is nu wel echt opletten welke vis je wel mag eten. Ik heb de ZwangerHap app op mijn telefoon, dan kan ik snel checken of en welke vis wel en niet kan

2 jaar geleden

Oh ik zie net op de zwanger hap app dat zalm uit blik ook mag, misschien is 't hier wel iets om een soort zalm salade van te maken!

2 jaar geleden

Verse haring van de visboer mag wel!😁😁😁

2 jaar geleden

Reactie op m0578

Verse haring van de visboer mag wel!😁😁😁
Van wie? Het Voedingscentrum raadt rauwe haring af, wel kun je het thuis verhitten en dan eten. Maar vers bij de visboer is rauwe haring, dus volgens mij ‘mag’ dat niet.

2 jaar geleden

Heerlijk zalm. Maar eerlijk, als we hellofresh bestellen lukt het makkelijk 2x per week vis te eten. Anders niet. Ik slik (sinds gisteren) visolie van vitakruid bij. Zalm recept: Zalm op zilverfolie leggen, olijfolie en kruiden er op. Inwikkelen in de folie en 20 minuutjes op 180 graden.

2 jaar geleden

Ik, kom hier even mijn spam in zetten voor de pokebowl. Haha, sorry anders kan het niet. Ik kan maar 1 foto per keer uploaden

2 jaar geleden

Recept deel 1

2 jaar geleden

Recept deel 2

2 jaar geleden

Ingrediënten deel 1

2 jaar geleden

Ingrediënten deel 2

2 jaar geleden

Ingrediënten deel 3

2 jaar geleden

Eet smakelijk!

2 jaar geleden

Deze vandaag op en was erg lekker! Wel weer panga filet dus ipv vette vis 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Chella85

Van wie? Het Voedingscentrum raadt rauwe haring af, wel kun je het thuis ve ...
Van de verloskundige !!