4 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg even; want wij vliegen donderdag met een baby van 4 maanden

2 maanden geleden

Ahh dat klinkt als een dramatische vlucht. Ik ben vorige week zonder mijn man met mijn dochter van twee en baby van vier maanden naar italie gevlogen. Ik had mijn baby in de draagzak en mocht haar ook bij het opstijgen in de draagzak houden. Ze sabbelde slapend op haar speentje bij het opstijgen. Tijdens de vlucht ben ik toen ze wakker was even door het vliegtuig gaan lopen en bij de landjng heb ik haar weer de fles gegeven en een knisperboekje. Bij mijn oudste dochter heb ik wat neusspray gebruikt en ze kreeg een lolly. Hopelijk was het bij jou gewoon een incident en anders moet je je iig niet opgelaten voeleb tov mede passagiers. Het is het vervelendst voor jou en je baby en op zon korte vlucht mag er best wat gejankt worden;). En idd zooo weinig ruimte. Je kan altijd de stewardess vragen of er nog een leeg bankje is en daar gaan zitten! Succes en je overleeft het sowieso!!

2 maanden geleden

Weet niet of je dit al geprobeerd had, maar misschien al een speen of fles gaan geven vlak voor t opstijgen zodat hij t gepakt heeft voor er druk verschil komt?

2 maanden geleden

Reactie op Meisjesmamma

Weet niet of je dit al geprobeerd had, maar misschien al een speen of fles ...
En misschien lastig als je er stress van hebt, maar hoe meer zen jullie zijn, hoe meer zen je baby ook is. Ik denk altijd; ik zie wel hoe het gaat, je hebt op zoveel factoren geen invloed.