11 Reacties

3 maanden geleden

Wij hadden er veel baat bij. Wij gebruiken standaard ook nog lefax en bij krampen aanval sabsimplex 3 druppels op de speen

3 maanden geleden

Wij gebruiken nog steeds de care voeding van kruidvat. Helpt hier heel goed. Met de piek krampen ook sab simplex gebruikt maar nu alleen nog de voeding

3 maanden geleden

Wij geen goede ervaringen mee. Bleef krampjes houden en werd juist erger. Super veel last met poepen (hele dag bezig). Uiteraard verschilt dit per kind dus eigenlijk zal je het moeten uitproberen. Wij zijn overgestapt op geitenmelk van Kabrita. Het is prijzig maar hoorde er goede verhalen over. Werkt bij ons goed, poepen gaat makkelijker en zien een stijgende lijn.

3 maanden geleden

Ja wij ook… nu 4,5 maand en gebruiken nog steeds. Niet veel krampen gehad en tevreden!

3 maanden geleden

Wij hebben het een tijdje gebruikt, maar dan omdat ze moeilijk kon poepen. Ze ging er erg van stinken dus zijn er na een tijdje mee gestopt. Het hielp verder wel goed en ze had er inderdaad ook geen krampjes van

3 maanden geleden

Wij gebruiken extra care tegen krampen, maar vooral omdat onze dochter obstipatie had. Ze krijgt ook Sab simplex

2 maanden geleden

Wij gebruiken het al sinds zijn geboorte maar hij heeft nog steeds krampjes in de nacht en obstipatie. Zijn er ook moeders die de overstap hebben gemaakt naar de normalen kruitvat voeding en dit juist hielp… ik weet niet of ik nou moet door blijven geven of ik naar de normale moet gaan want ik wil geen extra krampjes veroorzaken omdat de nachten al zo slecht gaan

2 maanden geleden

De gouden tip tegen krampjes is toch wel probiotica door de fles🍼 Elke dag door 1 fles 1,5 schepje. En wij zijn van kruidvat de standaard voeding overgegaan naar de standaard van Hero. Helemaal geen krampjes meer, minder honger! Probiotica zit daar al in wij geven het alleen nog bij als ons zoontje weer een korte fase heeft van onrustig drinken. Probiotica is heel goed voor de darmgezondheid. Als je binnen de Standaard voedingen blijft mag je gewoon zelf overstappen op een ander merk.

2 maanden geleden

Wij gebruiken deze ook, erg tevreden erover. Gebruikte voorheen de normale van de Kruidvat maar sinds een tijdje overgestapt naar extra care.

2 maanden geleden

Wij kregen vanwege obstipatie de tip om extra care te gebruiken, maar eerst met maar 1 schepje per fles en de rest normaal om te kijken wanneer het iets voor hem deed. Inmiddels mix ik 1 pak normaal met 1/4 pak extra care. Laatst niet goed gemixt waardoor ie alleen extra care kreeg en die van ons ging ineens 5x per dag aan de diarree 🙈 oftewel mijn tip zou zijn rustig opbouwen en kijken hoeveel jouw baby nodig heeft ervan hahaha

2 maanden geleden

Wij hebben ook kruidvat extra care nadat onze zoon last kreeg van obstipatie. Alleen heeft het weken geduurd tot dat hij eindelijk dagelijks ging poepen. Ik heb alleen het idee dat hij er niet goed genoeg door verzadigd raakt, maar weer iets om verder naar te kijken..