8 Reacties

vorig jaar
Ik had nachtjaponnen van de hema met knoopjes bovenaan. Die lekker open gelaten. En een joggingbroek als ik eruit moest, want dat is wel lekker warm 's nachts. Koop meerdere pyjama's/japonnen, want die eerste weken zweet je waarschijnlijk heel veel 's nachts, dus iedere dag een schone is niet gek.

vorig jaar
Hangt ook een beetje af van hoe warm het is. Ik had een paar pyjamatops met knoopjes van boven tot onder gekocht maar die bleken veel te warm (mijn dochter werd in mei geboren), dus uiteindelijk de eerste maanden gewone voedingstops gedragen 's nachts, of nachtjapon met spaghettibandjes waar ik zo mijn arm onder door kon doen om te voeden.
Toen het kouder werd, waren mijn pyjamatops wel handig heel praktisch voor de nachtvoedingen.

vorig jaar
Iets luchtigs voor 's nachts in ieder geval, je zweet echt onwijs die eerste weken. Ik vond zelf nachtjapon met korte mouwen en knoopjes om te voeden heel fijn. Of voedingshemdjes en een kort broekjes. Voor overdag liep ik de eerste twee weken voornamelijk in loungekleding, fijne zachte broeken en tops.

vorig jaar
Ik de kraamweek overdag (ivm visite) een makkelijk zittende joggingbroek of legging met daarop een shirt. In de nacht droeg ik alleen een shirtje. Nooit voedingskleding gehad, gewoon shirtje omhoog😉 Later als normale kleding een voedingsbh, topje met spaghetti bandjes die ik gewoon omlaag trok en daarover normale shirts/bloesjes/truien.

vorig jaar
Voedingshemdje en gewoon t-shirt (of dat van je man als hij wat groter is, kan prima)
Ik had twee pyjama’s van de Lidl gekocht, die kun je nu al aan en straks mee voeden.
Ik zag dat ze zowel lange als korte variant hebben.
Lang is wel fijn, want ‘s nachts rondlopen of misschien eerst nog zittend op een stoel moeten voeden kan nog wel eens fris zijn.