10 Reacties

één maand geleden

Ik heb nu voor de 6 maanden schema Papfles rond 9.00 11.00 fruithapje met water 12.00 slapen 13.00 melk fles 15.00 broodje met water 17. 00 groenten 19.30 20.00 slaap flesje

één maand geleden

Reactie op ThePinkPantherr

Ik heb nu voor de 6 maanden schema Papfles rond 9.00 11.00 fruithapje met ...
M'n dochter slaapt uit tot half 9 en het schema past ook aan naar haar behoeftes. Als haar middag slaapje langer is, dan loopt het natuurlijk ook uit

één maand geleden

Volgende maand = volgende week haha. Bedankt voor het delen!

één maand geleden

Die luxe van uitslapen hebben/kunnen wij niet. Onze kleine is meestal tussen 6 en 7 wakker, ik moet ook drie dagen per week naar mijn werk toe op deze tijden.

één maand geleden

Hier rond 7.30 fles 180 cc. 10.30 fruithap (100 gram ong) 11.30 1 boterham met boter zonder korstjes en fles 180cc 15.00 maisvinger en flesje van 90/120cc. Als ze een volwaardig tussendoortje kan eten valt deze als eerst weg hier 17.00 avondeten 200gr 18.30 fles 180cc Momenteel de hele dag ieder 1,5u ofzo eten aan het geven 😂

één maand geleden

Ik heb om 15.00u de fles geprobeerd weg te laten maar dan is ze om 4u echt chagerijnig 😂 die maisvingers vullen natuurlijk ook niet haha

één maand geleden

Ik heb van het consultatiebureau een voedingsschema gekregen. Is je baby ongeveer 6 maanden? Dit is een screenshot voor 6 en 7 maanden

één maand geleden

Oh ik zie nu dat je kleintje volgende maand 6 maanden oud is. Dit is een screenshot met maanden 1 t/m 5

één maand geleden

Reactie op StherE

Ik heb van het consultatiebureau een voedingsschema gekregen. Is je baby on ...
Wat een handig schema. Hebben wij nooit gekregen helaas

één maand geleden

Reactie op StherE

Ik heb van het consultatiebureau een voedingsschema gekregen. Is je baby on ...
M’n kleintje is met een weekje 6 maanden haha. Ik kan alleen het schema niet goed zien en ik vind het moeilijk die tijden in te plannen ofzo 😅