6 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien kun je delen welke voedingsmerk je gebruikt, zodat mensen met hetzelfde merk met me mee kunnen denken 😊 Mijn kennis is alleen van dokter Google:😉 https://flessenwarmer.nl/baby-brezza-review/

4 maanden geleden

Zelf ook gekeken naar een babybrezza, maar uiteindelijk niet gekocht omdat ik vaak tegenkwam dat de dosering niet klopte. Ook toen mijn zoontje geboren werd in 2021 werd er een topic geopend dat de dosering bij meerdere mensen niet klopte. Wellicht ligt het aan de voeding die je erin doet? In las daar dat mensen het poeder hadden opgevangen in een boterhamzakjr om te kijken of het klopte. Zou je kunnen proberen!

4 maanden geleden

Ik heb geen baby Brezza, maar de easy baby milk maker en die moest ik van te voren ijken, zodat de verhouding voeding en ml water klopt.

4 maanden geleden

Wij hebben ook de baby brezza, bij ons oudste zoontje en nu bij de kleinste weer. Zijn er super positief over! Wat je zou kunnen doen is proberen de poeder op te vangen als die een flesje gaat maken en dan kijken of de dosering klopt. Dan weet je het zeker!

4 maanden geleden

Wij hadden ‘m ook en merkten na een paar voedingen dat hij verstopt raakte en dan inderdaad minder voeding per fles gaf. Onze dochter kwam ineens weer vaker en toen kwamen we daar achter. Flesjes waren ook lichter van kleur. Je moet het apparaat dus regelmatig schoonmaken!

7 dagen geleden

Ligt aan welke voeding je hebt. Even opzoeken. Je kindje groeit ook dus niet gek als ze na een tijdje meer willen deinken. Teruggeven is ook iets wat kan komen en gaan. Ligt niet persee aan de voeding. Je kan met een boterhamzakje een x testen hoeveel poeder er uit komt. Je schept de poeder dan met de juiste lepel in een bakje en telt het aantal lepeltjes. Als je op youtube zoekt op how to check Baby Brezza Formula Pro dan krijg je een filmpje van een man te zien. Daar heb ik het van afgekeken. 🩷