13 Reacties

2 maanden geleden

Is je baby rond de 4 mndn?

2 maanden geleden

Dan is het sprongetje of slaapregressie. Mijn kindje kwam vaak voor voeding of moest met hulp terug in slaap. Al die ontwikkelingen kosten veel energie dus kan ook goed dat je kindje echt ectra voeding nodig heeft

2 maanden geleden

Vergeten te vermelden, ze is net 4 maanden oud!

2 maanden geleden

Onze zoon (12-04) ook afgelopen 2 nachten. Ik geef hem dan z’n speen en hij slaapt verder. Hem even laten doe ik niet, veel te bang dat z’n broer wakker wordt😅 Sinds 4 nachten slaapt hij door na de voeding van 2230. Daarvoor kwam hij in de nacht nog voor een voeding en nam dan geen genoegen met z’n speen. Hier lijkt het tot nu toe dus geen honger (hem nu nog niet weer gehoord 0725).

2 maanden geleden

Ik zou gewoon een voeding geven als ze daarna weer slaapt. Gaat vanzelf weer over

2 maanden geleden

Ik snap je punt niet helemaal van "ben het er niet me eeens" als je baby een nachtvoeding nodig heeft dan is dat toch gewoon (helaas) zo

2 maanden geleden

Onze oudste dochter sliep vanaf 6 weken door, dus begrijp heel goed dat dit dan niet voelt als prettig. Krijgt je dochter genoeg voeding overdag? Misschien kun je naar het slaap ritme kijken. Heeft ze overdag genoeg slaap of misschien teveel? Dan is de slaapdruk misschien te laag en wordt ze vroeg wakker. Of slaapt ze juist te weinig overdag en is de slaapdruk te hoog waardoor ze vroeg wakker wordt? Kan ze van de kou wakker worden? Rond 4 uur is koudste moment van de nacht.

2 maanden geleden

Reactie op Annick33

Ik zou gewoon een voeding geven als ze daarna weer slaapt. Gaat vanzelf wee ...
Precies. Even door deze periode heen.

2 maanden geleden

Reactie op Jootje91

Ik snap je punt niet helemaal van "ben het er niet me eeens" als je baby ee ...
Omdat ze geen honger signalen laat zien, ze dit al vanaf week 5 niet meer nodig had. Wij zijn dit niet gewend en zelfs met voeding geven valt ze niet direct in slaap. Dus daarbij mijn twijfel of we het wel moeten aanbieden

2 maanden geleden

Ze slaapt overdag eerste slaapje ongeveer 44 minuten, daarna van 11 tot 1 soms half 1 en dan in de middag nog 2 dutjes van ongeveer een half uur per keer. Gisteren wou ze laatste dutje niet doen dus toen wakker gebleven tot bedtijd. Ze slaapt overdag gemiddeld tussen de 3/4 uur.

2 maanden geleden

Slaapregressie! Ik maak dit nu ook mee ;(