22 Reacties
4 weken geleden
Reactie op MNNMV
Wat voor deken? Sorry maar ik vind dat echt zo eng 🥹
Jaa snap ik! Wat voor deken maakt niet uit. Als je maar zorgt dat je de deken net boven de navel strak legt en zorgen dat ze met haar voeten tegen de onderkant van haar bedje ligt.. En extra vaak even checken, weet niet of je babyfoon hebt met camera? Dat stelt ook gerust
4 weken geleden
Reactie op EsraAimee
Jaa snap ik! Wat voor deken maakt niet uit. Als je maar zorgt dat je de dek ...
Ja we hebben een camera! Alleen gaat zij van hot naar her in dr bedje dus denk niet dat een deken dan heel handig is, zij ligt vaak met haar hoofd bij het voeteneind en vice versa 😂
3 weken geleden
Mijne draagt romper met lange mouwen, dikke slaapzak met lange mouwen en een pyjama broek met sokjes eronder. En hij heeft een knuffeldeken, hij kan niet zonder dus ik laat het maar. En hij slaapt er als een roosje doorheen
3 weken geleden
Ik heb hetzelfde dilemma! Ook vroeg wakker en ze voelt niet lekker warm. Ook 17-18 graden. Tog3 slaapzak, korte mouwen romper en pyjama. Heb voor vannacht sokjes aan gedaan, kijken of dat helpt. Zat ook te kijken naar wollen rompers. Deken heeft geen zin, ze rolt alle kanten op.
3 weken geleden
Mijn zoontje had dat ook. Ik heb nu af en aan de verwarming aan. Het lijkt of de 18 graden van nu kouder/ vochtiger is dan de 18 graden in bv het vroege najaar.
Hij slaapt nu lekker in een lange mouwen romper, katoenen hema pyjama met lange mouwen en puckababy warme slaapzak. Babyfoon geeft nu 20 graden aan. Maar straks koelt het weer af. Maar door de verwarming wordt het niet kouder dan 18 graden. (Mijn huis is energieklasse F)
3 weken geleden
Een donzen slaapzak van Lotties; het is een investering maar in tegenstelling tot de puckabab heeft hij het hier nooit koud in!
3 weken geleden
Kamertje van mijn zoontje zakt in de echt koude nachten tot de 14 graden. Kachel aan vind ik echt zonde om het hele huis op te warmen. Daarom slaapt mijn zoontje met romper lange mouwen, warme winter pyjama (wol of dik kantoen) en slaapzak met tog 3 van de Hema en een wollen dekentje over zn benen. Heb ook twee puckababy 4 seizoenen maar vind die te koud, dus die gebruik ik in het najaar/voorjaar. Merk echt een flink warmte verschil met de andere slaapzakken.
4 dagen geleden
Reactie op Ellis95
Hoe warm is het bij jullie op de kamer? Ben even benieuwd.. mijn dochter sl ...
18 graden soms 19/20 als het echt koud is en hij vindt het heeeerrrlijk
3 dagen geleden
Slapen jullie kindjes inmiddels alweer wat langer. Ik heb geen idee of het bij mijn dochter ook het geval is, maar sinds 1,5 week wordt ze ook steeds rond 5.30/6.00 uur wakker met een poepluier. Terwijl ik haar voorheen altijd om 7.30 uur wakker moest maken