6 Reacties

één maand geleden

Hoe laat gaat ze naar bed? Als dat rond 19u is, dan zullen de meeste baby's naar verloop van tijd ook ongeveer 12 uur later wakker worden. De wakkertijden worden steeds langer. Het is dan normaal dat ze na ongeveer 1,5 uur tot 2,5 weer moe worden en een ochtenddutje doen. Maar kan goed zijn dat jullie baby pas later naar bed gaat en daarom dus normaal gesproken later wakker wordt. In ieder geval verandert het ritme naarmate ze ouder worden, het kan steeds anders zijn :)

één maand geleden

9u is gigantische luxe, dus ik hoop dat je dat weer terug krijgt😂 maar tussen 6-7u wakker is een normale tijd voor kinderen. Of het is een fase of blijvend, maar denk dat je er weinig aan kan doen.

één maand geleden

Herkenbaar. Mijn zoontje sliep tot half 8, maar nu tot 6 en tussendoor moet ik ook wel eens troosten. Ik hoop dat het sprong 5 is en dat het binnenkort weer terug gaat naar 'normaal'. Al is 6 uur ook niet gek voor een baby natuurlijk. Maargoed, je raakt natuurlijk snel verwend door fijne lange nachten 😜😉

één maand geleden

Hier om tussen 6 en half 7 wakker, dan geven we de ochtend fles en gaat hij nog even door tot kwart voor 8, dan maak ik hem wakker

één maand geleden

Hier begint mijn zoontje de dag om 05.00 sinds deze week🥹… het wordt echt steeds vroeger. Ik vind voor 06.30 echt te vroeg om beneden te gaan spelen dus hoop ook dat het een (korte!) fase is 😅

één maand geleden

Hier geldt dat alles vanaf 06u dag is, zowel voor de baby als de peuter. Het kan een fase zijn, maar echt geen gekke ochtendtijd voor een kindje. Hoe zijn de nachten verder? Hoe laat gaat ze naar bed? Kan ze het koud hebben?