Wissel je onderdelen (op tijd!) met een nieuw setje. Ik heb een dubbele kolf die ik sinds half juni voor gemiddeld 3dgn per week gebruik.
Ik heb zojuist waarschijnlijk melk in mn motor opgezogen omdat er een scheurtje bleek te zitten in de 'gasopslag'. De motor geeft nu error en naar alle waarschijnlijkheid valt dit buiten de garantie. 😭
De scheurtjes zijn ontstaan tijdens het kolven, dus heb het niet kunnen voorkomen.
Ik heb die met kattenpootjes, ik heb de motor helemaal uit elkaar gehaald en de connectoren los gehaald. De zelfde avond deed hij het weer.
Ik had het probleem dat hij continue aan uit ging voor 2 seconden
Ah top, dan gaan we dat proberen. Ik wilde hem alsnog opsturen, maar dit li ...
Maak wel ff een foto van hoe de connectoren zitten, ik maakte de fout dat niet te doen. Was een halfuur bezig om hem weer terug te plaatsen zonder foto
Vind het wel slecht dat je zo snel al onderdelen moet vervangen. Ik heb hem sinds mei en gebruik hem ook 3 dagen pw. ga zo maar eens checken dat alles nog heel is. Thanks!
Ja, dat vind ik ook. Hoewel ik erg tevreden was, heb ik nu toch een beetje ...
Zo goedkoop vond ik de kolf niet met €170 euro in de uitverkoop. Maar ik snap je wel ja, vooral als je die onderdelen dan ook nog zo snel moet bestellen
Ik heb ook die met kattenpootjes, sinds april gebruik ik ze dagelijks. Minimaal 1x, maar op werkdagen 3x. So far so good. Hij maakt soms wel rare geluiden (alsof batt leeg is of hij tikt heel hard). Maar zolang ze het nog doen, vind ik 't prima 😅
Zate trouwens extra ventieltjes bij. Dus op zich.. nog altijd tevreden.
Maar is toch gek als dit niet onder garantie valt?
Vind het wel slecht dat je zo snel al onderdelen moet vervangen. Ik heb hem ...
Het verschilt per persoon wanneer je onderdelen moet vervangen, ik kolf fulltime waardoor ik alles eerder moet vervangen vergeleken met iemand die hem een stuk minder gebruikt
Ik heb ook die met kattenpootjes, sinds april gebruik ik ze dagelijks. Mini ...
Ja, er zitten inderdaad extra onderdelen bij😊
Er staat in de beschrijving dat je alle onderdelen voor elk gebruik moet controleren op slijtage 😅 misschien had ik het toch moeten zien?
En ' Laat de motor nooit in aanraking komen met water of vocht. Dit kan gevolgen hebben voor de duurzaamheid van uw motor. Water of vochtschade valt niet onder de garantie.
Ik lette altijd op vocht, wikkel zelfs altijd de motoren in een hydrofiele doek na gebruik.
Ik heb m nog niet uit elkaar gehaald, twijfel toch nog tussen uit elkaar halen of opsturen.. 🫠