10 Reacties

4 maanden geleden

Domme vragen bestaan niet he! En inderdaad, je kunt er een rompertje onder doen. Ik doe bij mijn meisje vaak een 'hemd' rompertje onder de leuke lange mouwen romper, maar een korte mouw kan natuurlijk ook.

4 maanden geleden

Ik doe gewoon alleen de romper en het broekje met een paar sokjes vaak is dat voor mijn baby precies goed en heeft ze het niet koud

4 maanden geleden

Niks.🤣 Ik doe liever een dun vestje erover heen , iets wat makkelijk uit kan als ze het te warm heeft

4 maanden geleden

Hier vaak ook niks eronder of eroverheen hoor! Vooral met dit weer ☺️

4 maanden geleden

Ik deed bij mijn eerste dan inderdaad gewoon romper over romper. Wie doet me wat 😂 Tweede heeft het sneller warm dus vaak enkele romper voldoende.

4 maanden geleden

Met dit weer heeft hij hier gewoon alleen die leuke romper aan!!

4 maanden geleden

Romper over romper doe ik wel. Ik heb ook een bodywarmer voor over zulke rompers. En tuinbroekjes zijn ook leuk als romper alleen niet genoeg is.

4 maanden geleden

Ik doe nooit een romper over romper aan. Als het te koud is voor alleen een langemouwenromper doe ik een lange of kortemouwenromper met truitje lange mouw er overheen. Als alleen langemouwen romper voldoende is doe ik de leuke aan (buiten wel nog vestje evt).

4 maanden geleden

Kan allemaal toch! Gewoon waar je je zelf goed bij voelt. Een vriendin van mij doet inderdaad romper over romper. Ik doe liever een vestje er overheen aan zodat dat ook makkelijk uit gaat als ze het warm heeft. En dat heeft ze nogal gauw hier 🤭

4 maanden geleden

Ik doet romper over romper! 😊