11 Reacties

één maand geleden

Wij hebben hier precies ook last van. Hij krijgt genoeg Voeding, om 19:00 uur z’n laatste fles en dit was altijd voldoende. Valt ook weer in slaap uiteindelijk na veel gedoe (en we nemen hem vaak toch wel bij ons in bed want andere opties accepteert hij niet) en slaapt dan weer door tot half 8 zo’n beetje. Dus inderdaad; het lijkt geen honger te zijn. Tips zijn meer dan welkom. Ik volg alle stappen van slaap gidsen etc, echt hetzelfde als wat ik hier boven lees.

één maand geleden

Hier is ze rond 5.45-6.15 wakker. Halfuur brabbelen en dan slaapt ze weer. Om 7 maken we haar wakker want dan is onze oudste ook wakker. Maar wat we ook proberen niks lijkt te helpen, dus ook op zoek naar tips 🙈

één maand geleden

Ik heb een keer gelezen dat als baby’s tussen de 3-5 uur wakker worden het ook zo kan zijn dat ze het koud hebben?

één maand geleden

Bij onze oudste van 2022 was rond deze leeftijd uiteindelijk de oplossing om de dutjes overdag te timen en echt wakker te maken na een bepaalde tijd. Bij hem werkten de slaapschema's van Numsy echt fan-tas-tisch! Hierdoor gingen de nachten stukken beter en sliep hij vanaf 7mnd klokje rond. Bij onze dochter (13-04-'24) werken die overigens helemaal niet 😅 dus is voor elk kindje natuurlijk anders.

één maand geleden

Wij ervaren precies hetzelfde. 03:00 / 05:00uur is een feestje bij ons. Dit is al weken zo. Lijkt inderdaad ook geen honger te zijn.

één maand geleden

Hier precies hetzelfde… ik geef wel dan de fles maar ook die drinkt hij niet op.. drama !

één maand geleden

Hier precies hetzelfe.. stond vannacht een uur haar te wiegen en uiteindelijk nog van 5 tot half 7 geslapen. Zombie modus is aan

één maand geleden

Reactie op Welx

Ik heb een keer gelezen dat als baby’s tussen de 3-5 uur wakker worden het ...
Klopt! Ik heb dit ook gehad met mijn dochtertje! Ik heb haar toen warmer aangekleed en de nacht erop was het gelijk over!

één maand geleden

Hier precies hetzelfde.. wel een aantal keren doorgeslapen maar als hij dan wakker wordt in de nacht krijg ik hem slecht weggelegd. Soms duurt het 2 uur ! Vermoeiend..

één maand geleden

Reactie op Rjt2022

Hier precies hetzelfde.. wel een aantal keren doorgeslapen maar als hij dan ...
En idd na een fles drinkt hij s ochtends slecht. Wilde ik aanvullen!

één maand geleden

Reactie op Liisss

Hier precies hetzelfe.. stond vannacht een uur haar te wiegen en uiteindeli ...
Hing in de lucht ?