9 Reacties

4 maanden geleden

Nee hoor lekker laten slapen

4 maanden geleden

Ik maak hem alleen wakker als hij anders echt in de knoop raakt met zijn flesjes. Bijvoorbeeld wanneer hij zo lang ligt te slapen, dat zijn fles van 22.00 uur anders om 00.00 moet dan maak ik hem liever wel wakker

4 maanden geleden

Online schema’s zijn een gemiddelde. Kijk naar wat je kindje nodig heeft. Ik kijk nooit naar zulke schema’s en laat hem gewoon slapen als hij moe is en drinken als hij honger heeft. De natuur heeft het zo geregeld dat kindjes dat prima zelf kunnen aangeven

4 maanden geleden

Reactie op NathalieA

Online schema’s zijn een gemiddelde. Kijk naar wat je kindje nodig heeft. I ...
Mee eens, moe is moe. Dan hij hij of zij het nodig hebben! Ieder kindje is anders

4 maanden geleden

Zeker laten slapen!

4 maanden geleden

Reactie op Imkebb

Zeker laten slapen!
Toevoeging: je weet niet of ze net ziekjes worden en even wat moeten bestrijden, groeispurt hebben etc. Daarom lekker je kindje volgen.

4 maanden geleden

Net als de rest zegt: lekker laten slapen. Ik maak haar alleen wakker als ik afspraken heb (bijv. CB of fysio).

4 maanden geleden

Ja ik volg ook een slaap schema waarbij ze zeggen, niet al te lang laten slapen en dat je uitkomt op 5 uurtjes overdag. En dat ze dan in avond/nacht beter slapen. Nu mag ze bv 1 uur en vanmiddag 1,5 uur en daarna nog is een uur en dan bijna bedtijd. Ik heb geen idee of het zo is maar ondanks dat de app zegt dat ik haar wakker moet maken doe ik het soms niet. Vaak komt ze inderdaad zelf wel, weet niet zo goed of wie schema’s nou echt zo goed werken 😅

4 maanden geleden

Ik laat haar lekker slapen. Wordt soms wel een puinhoop met de flesjes de rest van de dag maar slaap is heilig en ze weten zelf wat ze nodig hebben..