8 Reacties

3 maanden geleden

Ik geef BV, maar zolang ik niet werk leg ik haar gewoon weer terug. Ik voed meestal rond 06:30/07:00 dan wordt ze gewoon wakker. Als ze langer blijft liggen dan ga ik haar zeker niet wakker maken haha. Ik reken dan alvast uit welke tijden ze moet eten. Als ze langer doorslaapt moet ik dus vaker na 3 uren eten geven anders haalt ze de 5 voedingen niet.

3 maanden geleden

Ik maak onze dochter uiterlijk om 8 uur wakker en ga dan de rest vd dag gewoon door op de geplande voedingen (normaal voed ik om 7-11-15-19u). Als ze nog helemaal niet hongerig lijkt doe ik de ochtend en middag voeding half uurtje later

3 maanden geleden

Onze zoon is nooit wakker voor 9:30 als we hem niet wakker maken dus als ik/wij niet weg moeten dan drinkt hij 9:30-13:00-17:00-21:00 dit gaat prima (hij drinkt al wel een tijd 4x 180ml en 6 scheppen)

3 maanden geleden

Ik maak mijn kinderen nooit wakker, tenzij voor opvang of we weg moeten voor iets anders. Ik kijk gewoon dat er ongeveer 4u tussen de flessen zit. Geen vaste tijden. Wij eten en drinken ook niet altijd op vaste tijden😊. Kom in principe altijd uit op 6 flessen van 150+5.

2 maanden geleden

Reactie op Annick33

Ik maak mijn kinderen nooit wakker, tenzij voor opvang of we weg moeten voo ...
Alles is op drinken?

2 maanden geleden

Ik laat ze tot 8 uur liggen. Dan kleed ik ze aan en krijgen ze hun fles. Ik heb ze wel eens laten slapen. Toen sliepen ze om 9uur nog. 8 uur kan nu nog, omdat mijn man nog thuis is. Daarna gaan ze om 7.20 naar de gastouder. Dus dan wordt jij ritme anders.

2 maanden geleden

Reactie op Haniyah

Alles is op drinken?
Ja ze drinkt alles op