6 Reacties

4 maanden geleden

Ik maak altijd wakker na 4 uur want anders grote kans dat je baby in de avond voeding gaat inhalen. En 2,5 uur slapen is prima toch voor de ochtend.

4 maanden geleden

Ik maak mijn zoontje nooit wakker. Hij kan prima zelf aanvoelen hoeveel slaap en hoeveel voeding hij nodig heeft. Hij groeit als kool en is vrolijk, dus dat gaat prima. In de nachten heeft hij nooit moeite met slapen, ook niet als hij overdag veel geslapen heeft. Baby’s hebben nu eenmaal de ene dag meer slaap nodig dan de andere dag. Het zijn net mensen 😅

4 maanden geleden

Ik maak onze dochter nooit wakker. Ze zal het wel nodig hebben als ze lang slaapt😁

4 maanden geleden

Ik maak mijn dochtertje wel wakker. Als ze sochtends lang slaapt merk ik dat dat smiddags niet goed meer lukt en dan is ze op het einde van de middag echt niet meer vrolijk

4 maanden geleden

‘s Ochtends langer slapen is normaal. Er zijn dan nog slaaphormonen van de nacht in het lijfje. Als je kind verder tevreden is, zou ik niet aanpassen.

4 maanden geleden

Ik kreeg van het CB wel de tip om regelmaat aan te houden met flestijden. Dus vanaf de ochtend , om de 4 uur bij ons. Zelf hou ik max 30 min eerder of later aan als het slapen even minder ging.