23 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op mela07
Ik zou hem niet wakker maken. Als hij honger heeft dan meldt hij zich wel. ...
Ja maar omdat hij nu de laatste fles om 19:00 heeft gehad twijfel ik heel erg.. doordat ik hem dus in de nacht zelf laat komen wisselt de tijd van voeding dagelijks
3 maanden geleden
Ik voed mijn dochtertje altijd nog als ik zelf ga slapen, maar sinds ze doorslaapt meer als een droomvoeding. Zo wordt ze niet echt wakker, maar kan ze wel de nacht doorslapen. Ik weet niet helemaal zeker of dat met een flesje ook gaat, maar je zou het kunnen proberen!
3 maanden geleden
Onze zoontje van 3 maanden krijgt tussen 6 en 7 z’n laatste fles. Eerst deden we dan ook tussen 10 en 11 nog een flesje geven maar we merkte dat het geen verschil maakte in hoelaat hij de volgende ochtend kwam. We hebben het een keer geprobeerd zonder de fles om 10 uur en toen kwam hij op het zelfde tijdstip als dat hij hem wel zou hebben gehad.
Sindsdien laten wij hem gewoon slapen en slaapt hij de hele nacht door!
Ik zou het gewoon een keer uitproberen.
3 maanden geleden
Reactie op MamavanN99
Onze zoontje van 3 maanden krijgt tussen 6 en 7 z’n laatste fles. Eerst ded ...
Dit ga ik vannacht eens proberen!
3 maanden geleden
Reactie op JN2022
En hoe is het gegaan? Wij geven al tijdje laatste om 19u. En als het niet i ...
Hoelaat meldt jullie kindje zich dan? Ik heb gisteren een droomvoeding gegeven en ga hem nu eens zelf laten melden..
3 maanden geleden
Reactie op Mommy2B25424
Dit ga ik vannacht eens proberen!
Laat maar weten hoe het is gegaan! 😊
3 maanden geleden
Reactie op MamavanN99
Laat maar weten hoe het is gegaan! 😊
Nou hij werd wakker om 2;00 en toen weer om 5:30 en toen weer om 6:30.. misschien toch beter om die voeding van 12 niet over te slaan want dan slaapt hij meestal wel nog van 12 tot 05:00 door
3 maanden geleden
Misschien overdag wat minder tijd tussen de flessen laten zodat hij zn hoeveelheid voeding overdag krijgt.
Ik vind persoonlijk 5 uur er tussen echt wel lang. Hier zit er max 4 uur tussen.
Meestal is het zo als een kindje overdag genoeg voeding krijgt ze deze in de nacht niet hoeven
3 maanden geleden
Reactie op DinM34
Misschien overdag wat minder tijd tussen de flessen laten zodat hij zn hoev ...
Jaa maar hij is gewoon 5 uur verzadigd met die 180cc dus als ik dat om de 4 uur ga geven lijkt t wel of ik hem overspoel met melk
3 maanden geleden
Reactie op DinM34
Misschien overdag wat minder tijd tussen de flessen laten zodat hij zn hoev ...
Daarbij is ons kindje ook wel iemand die zich altijd heeft gemeld voor een fles en heel goed drinkt
3 maanden geleden
Wij zijn met 3 maanden gestopt met de droom/nacht voeding van 00:00 uur. Het heeft denkik 3 a 4 nachten geduurd voordat ze weer doorging slapen. Nu elke nacht een uurtje langer. Vanmorgen kwam ze zelf pas om 7 uur en dan heeft ze om 19:30 de fles gehad..
3 maanden geleden
Hier in overleg met CB ook gestopt met 23u voeding omdat hij dan al super diep sliep en haast niet wakker te krijgen was en meneer slaapt net zo goed door als met die voeding!
Ik zou het gewoon proberen als je kleintje verder goed groeit etc.
Alleen dan kom je erachter of hij er ook zonder kan 🥰
3 maanden geleden
Reactie op Mommy2B25424
Nou hij werd wakker om 2;00 en toen weer om 5:30 en toen weer om 6:30.. mis ...
Aah misschien is die er dan nog niet helemaal klaar voor, de eerste keer dat wij probeerde te stoppen met de droomvoeding ging het precies zo. En paar weken later werkte het wel! Over een poosje gewoon nog een keer proberen 😉
3 maanden geleden
Hoe hebben jullie het aangepakt met de resterende flessen toen je de laatste fles liet vallen? Onze meid weegt rond de 6 kilo, zou dus in totaal 900 ml binnen moeten krijgen op een dag. Die verdeel ik nu over 5 flessen van 180 ml (7-11-15-19-23 uur). Ga je dan in een keer naar 4 flessen van 225? Dan klinkt opeens weer als heel veel! Hoe pak ik dat het handigste aan..? Denk dat ze er binnenkort wel aantoe is om de laatste te laten vallen nl!
3 maanden geleden
Reactie op CV1991
Hoe hebben jullie het aangepakt met de resterende flessen toen je de laatst ...
Ik volg!