6 Reacties
3 maanden geleden
Hoi hoi mama,
Mijn dochters allebei worden standaard elke dag 7.00 wakker. Als ze naar de opvang gaan dan maak ik me oudste 6.15 wakker en me jongste 6.30. Ik kijk eigenlijk nooit naar de 30/45 min! Want de volgende dag slapen ze allebei gewoon weer tot 7.00 en soms moet ik de jongste zelf wakker maken.
Ik weet niet hoelaat zij de laatste fles krijgt maar misschien kan je die iets eerder doen? Voor jou gemoedsrust dat ze dan toch doe extra uurtje pakt.
Maar inderdaad wel een luxe. Ik zou daar eerlijk gezegd wel gebruik van maken om bij jou sochtends in huis te halen. Als jou dat nog meer een fijn gevoel geeft. Zou ik t zeker doen.
Toen ik moest bevallen van me jongste dochter heeft me oudste dochter nachtje geslapen bij de gastouder. Omdat mijn oudste dochter nergens anders slaapt behalve bij ons thuis en bij de gastouder. Dus ik vond het heel fijn dat de gastouder dat aanbood.
3 maanden geleden
Ik maak haar wel wakker. Ik wil haar zelf aankleden, klaarmaken voor de dag en nog voeden aan de borst voor ze de deur uit gaat. Vaak leggen ze haar weer in bedje zodra ze op de opvang is en slaapt ze nog een paar uurtjes. Dit gaat prima zo. Wij volgen geen schemas verder, ik voed op verzoek en ze slaapt als ze moe is. Snachts slaapt ze vaak door dus vind het prima zoals het nu is
3 maanden geleden
Wakker maken en wegbrengen. Veel fijner dan dat ze wakker wordt en jij bent er niet.
Ze went hier vanzelf aan.