7 Reacties

4 dagen geleden

Ik voed gewoon eerst en dan neerleggen om te slapen. Geen slaapcoach advies overigens. Bij mijn eerste was ik bang voor negatieve slaapassociatie, maar dat viel allemaal reuze mee. En nu bij de tweede kijk ik gewoon een beetje naar hoe de dag verloopt. Soms betekent dat voeden net voordat ik haar op bed leg.

4 dagen geleden

Bij ons betekende het wel eens twee dutjes en geen voeding tussendoor. Gaat nu wat beter, maar toen gewoon een beetje op gevoel.

4 dagen geleden

Hier ook op gevoel! Soms kijk ik of hij iets eerder wilt drinken, dan voed ik gewoon en leg ik hem daarna op bed. En soms wordt hij wakker van de honger en wil hij daarna nog even slapen. En heel soms slaapt hij zo vast dat hij liever slaapt dan drinkt blijkbaar haha!

4 dagen geleden

Hoi! Onze dochter van 5 mnd zit in hetzelfde ritme. Misschien heb je iets aan ons schema (ze heeft de laatste avondfles sinds kort niet meer, dus 4 flesjes) 6.30 wakker en fles 8.30-9.30 slapen 10.30 fles 11.30-14.00 slapen (lengte van dit slaapje wisselt onwijs) 14:30 fles 16.00-16.45 slapen 18:30 fles 19:00 slapen

4 dagen geleden

Ik geef soms wat eerder de voeding dan.

4 dagen geleden

Reactie op CV1991

Hoi! Onze dochter van 5 mnd zit in hetzelfde ritme. Misschien heb je iets a ...
19.00 slapen Tot 6.30 of nog droomvoeding??

4 dagen geleden

Op gevoel, zolang het slaapt slaapt het. Ik ga haar echt niet wakker maken voor de fles. Mocht ze honger hebben komt ze wel.