13 Reacties
één maand geleden
Ons zoontje tilt ook de hele tijd zn bovenlichaam rechtop in het zitje. Ook in zijn baby björn wipper. Hij heeft erg veel zin in rechtop zitten blijkbaar, continu zijn buikspieren aan het trainen. 😅 Maar wij lopen bij de kinderfysio en moeten alleen nog even wachten met rechtop zitten helaas.
één maand geleden
Onze dochter is van 9 april en wij hebben ook ondertussen de babyset besteld. Ze word super blij wanneer ze er in mag zitten. We hebben overigens wel een extra kussen er in zodat ze iets strakker zit. Ook met het geven van de oefenhapjes is het ideaal. We zetten haar er alleen niet te lang in elke keer. Alleen wanneer we zelf aan tafel zitten om te eten. Ze is dan blij dat ze er bij kan zitten.
één maand geleden
Wij zijn ook al eerder overgestapt, want onze zoon wil graag alles kunnen zien en dus zitten. We hebben eerst in het weekend een paar keer geoefend met t zitje (met een kussensetje erop), maar toen kon ie nog maar kort erin zitten voor ie voorover ging hangen. Nu gaat t harstikke goed en zit ie lekker in zn stoeltje als wij aan het eten zijn of als ie hapjes krijgt.
één maand geleden
Klinkt heel herkenbaar! Ons kindje van 9 april wil ook niet altijd meer liggen, dus zit ze veel al op schoot.
Ik wilde wachten tot ze echt zelfstandig kon zitten, maar dat kan nog echt wel een poos duren. Dus omdat ze haar rug sinds een week of 3 mooi recht houd en niet meer helemaal inzakt dacht ik ik probeerden eens.
Ik druk er allemaal handdoeken tussen zodat er niet heel veel ruimte meer is en ze vind het geweldig. Sinds een week oefenen we dus iedere dag even 🥰
één maand geleden
Reactie op Welx
Klinkt heel herkenbaar! Ons kindje van 9 april wil ook niet altijd meer lig ...
Zo herkenbaar! Ik wil ook zo graag wachten tot hij zelfstandig kan zitten. Maar hij wil alles zien en is ook nog eens een grote kerel die niet meer in de wipper past. We laten hem nu nog op een speelkleed op de buik naast ons als we eten. We willen binnenkort wel de babyset proberen, ben benieuwd!
één maand geleden
Ons dochtertje is van 4 april en zit er nu een kleine week in. Ik jeb kleine handdoekjes opgerold en die duw ik in het stoeltje voor stevigheid