18 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje is van 27 maart en na ongeveer 1,5 maand hebben we hem weggehaald. Gewoon omdat we dachten ‘nu is het wel leuk geweest’. Maar bij de overburen heeft hij bijvoorbeeld 5 maanden gestaan. Nog extremer voorbeeld; bij onze oude buren heeft hij meer dan een jaar gehangen haha. Doen waar jullie je goed bij voelen.

2 jaar geleden

Bij ons hangt die nog (8 april). Denk dat ik hem tot 3 maanden laat hangen.

2 jaar geleden

Die van ons met 4 weken weggedaan.

2 jaar geleden

Ik hou ongeveer 12 weken aan. Mijn eerste was ong 11 weken en toen kwam mijn verjaardag en gingen we richting kerst dus toen wilde ik alles weghebben binnen en buiten voor de kerstversiering. Nu is mn man jarig als de kleine 12 weken is dus dan wil ik het ook weg hebben. Ik vind het lastig maar mn man vindt het mooi geweest 😂

2 jaar geleden

Onze raamsticker zit er ook nog op (3 april geboren), vind het nog veel te leuk 🥰 Ook om de reacties van voorbijgangers te zien. Van m'n man mag hij nog tot ze drie maanden is blijven hangen.

2 jaar geleden

Bij eerste zoontje best lang de vlag laten hangen, de gestapelde fruitkisten met naam ook nog zeker tot na 3 maanden. Bij nr 2 was het idee om de vlag weg te halen als mijn verlof erop zat (12 weken) en wederom de fruitkisten langer te laten staan. Maar omdat ons huis geïsoleerd wordt en gevel gereinigd is geworden, moest alles met 11 weken al weg worden gehaald. Ik zou het nog wel even terug willen zetten, zeker totdat alle kraamvisite is geweest. Maar van man hoeft het niet zo.

2 jaar geleden

Wij hadden een raamtekening. Dit hebben we eraf gehaald toen Evi een maand oud was.

2 jaar geleden

Dochter van 5 april en heb het met 9 weken weggedaan!

2 jaar geleden

De officiële kraamperiode hebben we gedaan, na 6 weken weg. Ga wel m'n man dit topic laten lezen want die vond 4 weken eigenlijk al te lang🤣

2 jaar geleden

Na 3 weken!

2 jaar geleden

Dochter is van 3 april en we hebben het na 6 weken weg gedaan (toen de kraamperiode er op zat).

2 jaar geleden

Hier direct na de kraamweek, maar dat was omdat mijn schoonmoeder met de liefste intenties wel echt een vreselijk bord had gemaakt. 🫣

2 jaar geleden

Ik wil hem met 3 maanden weg gaan halen.

2 jaar geleden

Wat een leuk bord! Ons zoontje is van 2 april en hangt nog steeds (we hebben er een aan het raam hangen). Ik wilde het weg halen als ik m’n ramen ga zemen maar door die regen nog niet aan toe gekomen 🤭😂

2 jaar geleden

Super leuk bord en leuke naam! Ik heb een sticker op t raam en die gaat pas weg als de nieuwe kozijnen komen (rond oktober) me dochter Julia is van 13 oktober 🤗

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! 🤗 Met 3 maanden halen we hem weg, manlief stond vorige week al met de schep in zijn hand. Ho ho, dit is een proces ik moet mentaal even rustig afscheid kunnen nemen van alle fijne baby momentjes 😜

2 jaar geleden

Hier een ooievaar en slingers in de tuin weggehaald na zes weken.