4 Reacties

20 uur geleden

Ik heb vrijdag en zaterdag gebruikt om te wennen: uit te slapen en later naar bed. Dat laatste lukte toen eigenlijk niet. Nu is het donderdag en gaan de ochtenden goed. In de avond is haar bedtijd nog wel eerder dan voorheen. Maar ze is ook lekker hazenslaapjes van 45 min aan het doen. Dus ze redt het gewoon niet tot haar oude bedtijd. Ik vind dat we nu wel aardig gewend zijn

20 uur geleden

Hier was onze zoon voorheen ook wakker tussen 0630-0700u. Gisterochtend was het 0430u.. en wilde hij ook echt niet meer slapen. Uiteindelijk van 0700-0730 laten slapen en toen van 0930-1000 weer en de rest van de dag normale tijden van de slaapjes. Vanmorgen was hij 0530 wakker, klein flesje gegeven in de hoop dat hij weer ging slapen. 0600 melde hij zich weer. Nu net weer op bed gelegd en laat hem 15 minuten slapen, zodat hij dan straks hopelijk weer in z’n gebruikelijke ritme z’n slaapjes kan doen. Wij hebben ook niets gedaan qua voorbereiding op de wintertijd. Hij was de week voor de wintertijd ook aan het rommelen met tijdstip van wakker worden.. wij hopen dat hij snel weer rond 0630/0700u wakker wordt 😬

7 uur geleden

Hier geen voorbereiding gedaan en de afgelopen week het ‘normale’ ritme weer opgepakt. De eerste ochtenden was ze 6 uur wakker ipv 7 uur. En sinds 2 dagen is ze weer om 7 uur wakker☺️

5 uur geleden

Ik denk 1 dag. Meteen weer normale ritme opgepakt maandag. Ging prima.