10 Reacties

茅茅n maand geleden

Ons zoontje is ook 5 maanden en wij hebben m er al wel 1 maand opzitten. Wij hebben het zit gedeelte wel wat meer naar achter gekanteld maar dat werkt top

茅茅n maand geleden

Onze dochtertje is nu 5 maanden een weer hebben het zitgedeelte nu 2 weken erop zitten. Wel wat in een liggende stand. Maar ze vind het super

茅茅n maand geleden

De mijne zit er al vanaf 4 maanden in. Hij is 6 maanden en weegt 10+ kilo. Hij wilt ook niet plat liggen dus reiswieg nooit gebruikt

茅茅n maand geleden

Wij hebben ook het zitje er op, sinds dat ze 4,5 maand was en dan in de ligstand.

茅茅n maand geleden

Toevallig net over! Ik had een CB afspraak voor de vaccinaties en heb toen gevraagd of haar nekje sterk genoeg is hiervoor. Zolang ze niet rechtop zit was het prima. Hier ook 5 maanden overigens.

茅茅n maand geleden

Hier in gebruik vanaf ongeveer 5 maanden. Wat meer in de ligstand en hij kijkt heerlijk om zich heen.

茅茅n maand geleden

Reactie op Steffie 83

Wij hebben ook het zitje er op, sinds dat ze 4,5 maand was en dan in de lig ...
Overigens wel naar de ouder toe gericht: ze leren de wereld nog kennen via jou, jij bent nog hun veilige 'bumper', zeg maar. Later draai je het zitje om.

茅茅n maand geleden

Gewoon nu overstappen. 馃憤 De stoel nog beetje plat houden.

茅茅n maand geleden

Mijn zoontje van 5 maanden zit al in zo鈥檔 zitstoel maar niet helemaal naar voren natuurlijk beetje liggend en beetje zittend dus tussenin! En hij vindt het helemaaaal geweldig

茅茅n maand geleden

Vandaag gedaan, hahaha! Hij viel direct in slaap tijdens het wandelen en in de wieg nooit meer. Nu al blij met mijn keus 馃ぃ